Po rozbudowie, w Outlet Park Szczecin znajdzie się łącznie 100 sklepów i 900 miejsc parkingowych. W nowej części pojawią się takie marki jak m.in. Vistula, Vero Moda, Italian Fashion, Diverse, Molton, Unisono, Kubenz, Volcano, Monnari, Świat Zabawek, Giacomo Conti, Maxima i Bruno Zinger. II etap Outlet Park Szczecin został wynajęty w 100 proc.
Decyzja o rozbudowie Outlet Park Szczecin to efekt sukcesu frekwencyjnego obecnie działającej części obiektu, która działa od w 2012 roku.
- Outlet Park Szczecin w ubiegłym roku odwiedziło blisko 2,5 mln osób, co dało nam 4 miejsce w Polsce. Z kolei tegorocznych danych wynika, że nasz obiekt awansował już na 3 miejsce. Od stycznia do września Outlet Park odwiedziło ponad 2,2 mln klientów. Od daty otwarcia sprzedaż wzrosła o 23 proc, a odwiedzialność o 12 proc. To świetne wyniki, dlatego podjęliśmy decyzję o realizacji II etapu, a wiosną 2016 roku rozpoczynamy III etap rozbudowy. W planach jest m.in. rozszerzenie oferty o centrum medyczne i nowoczesny klub fitness. Trwają już prace projektowe związane z IV etapem. Po zakończeniu całości, Outlet Park Szczecin będzie jednym z największych obiektów tego typu w Polsce - mówi Marcin Materny, dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?