W budżecie Szczecina zabezpieczono na inwestycję 23,8 mln zł. Strabag proponuje budowę za 21,3 mln zł, konsorcjum Roverpol-Rover za 25,9 mln zł.
- Komisja przetargowa zajmie się teraz oceną ofert. Inwestycja powinna być zrealizowana w terminie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy - mówi Piotr Zieliński ze szczecińskiego magistratu.
Budowa ma szansę ruszyć jeszcze w tym roku, po zakończeniu budowy ul. Szafera i węzła Głębokie.
Przebudowa ul. Modrej i Koralowej - co będzie w zakresie inwestycji
- Poszerzenie jezdni i wykonanie nowej konstrukcji.
- Przebudowę skrzyżowań, zatok autobusowych, chodników, zjazdów indywidualnych i publicznych.
- Wykonanie pasów rowerowych.
- Budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego.
- Wycinkę drzew i krzewów kolidujących z przebudową oraz zagospodarowanie zieleni.
- Wykonanie elementów stałej organizacji ruchu.
- Budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej.
ZOBACZ TEŻ:
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Przebudowywana ulica Szafera to betonowisko? Miasto wylicza drzewa i rośliny, jakie posadzi
Bądź na bieżąco i obserwuj:
Pismak przeciwko oszustom, uwaga na Instagram
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?