Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nowa kampania: Cynki promują Szczecin

Redakcja
"Wyskocz z cynków i zaszalej" – pod taki hasłem ruszyła nowa kampania promująca Szczecin. Na billboardach oprócz hasła pojawił się eleganckie buty, różowy krawat i aktówka.

- Jej celem jest zaintrygować i zainteresować mieszkańców dużych miast Polski ofertą Szczecina na 2009 r. Kampania outdoorowa to ponad 300 billboardów, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Lublinie – wyjaśnia Robert Grabowski, z biura Promocji i Informacji Urzędu Miasta.

Zobacz też: Cynki promują Szczecin. Tylko o co chodzi?

O to, że zaintryguje, możemy być pewni. W internetowym Słowniku Języka Polskiego PWN dowiemy się, że cynk to albo pierwiastek chemiczny, niebieskawobiały metal, albo potocznie ostrzeżenie, poufna informacja, albo instrument dęty drewniany popularny w Europie do XVIII wieku.

Dopiero odwiedzając stronę internetową projektu dowiemy się, że w haśle znalazło się słowo ze slangu młodzieżowego. - Cynki. W slangu młodzieżowym obuwie (Słownik Gwary Uczniowskiej). Przyjęło się na gruncie szczecińskim, gdzie cynki to więcej niż buty – tłumaczą urzędnicy na stronie internetowej projektu  - W Szczecinie określenie to odnosi się do eleganckich, klasowych butów, lakierków.

Jak dodają, określenie to jest rzadko spotykane w innych częściach Polski. W Szczecinie cynki to buty oficjalne, atrybut biznesmena, w szczególnych okolicznościach stosowane przez przedstawicieli wolnych zawodów.

Szczegóły o Kampanii dowiemy się odwiedzając stronę internetową miasta. Na  www.szczecin.eu stworzono specjalną podstronę, która prezentuje najważniejsze imprezy zaplanowane na 2009 rok.

- Pokazując te wydarzenia, chcemy zaoferować oryginalny sposób spędzania czasu oraz inny sposób życia – dodaje Robert Grabowski.

Przeprowadzana kampania outdoorowa, o wartości 100 tys. zł, jest nagrodą przyznaną  Szczecinowi podczas II Festiwalu Promocji Miast i Regionów za I miejsce w kategorii Wydarzenie Specjalne w 2007 roku. Konkurs Złote Formaty rozgrywano w czterech kategoriach: plakat reklamowy, wydarzenie specjalne, strona internetowa oraz wydawnictwo promocyjne. Ze 103 miast do konkursu zgłoszono  213 działań promocyjnych.

Najciekawszym wyd arzeniem specjalnym uznano Światowy Zlot Żaglowców zorganizowany przez Szczecin. Fundatorem nagrody jest Grupa Ströer


**

Studniówki 2009 w Szczecinie: Największe galerie zdjęć

**

od 12 lat
Wideo

Protest w obronie Parku Śląskiego i drzew w Chorzowie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto