Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Netto Arena - to nowa nazwa szczecińskiej hali. Podoba Wam się? [WIDEO, ZDJĘCIA]

Maurycy Brzykcy
Nie zdradzono kwoty, jaką płacić będzie firma Netto Miastu, ale pieniądze te mają trafić do młodzieży oraz lokalnych klubów ekstraklasowych

Po kilku miesiącach poszukiwań nowego sponsora tytularnego dla hali przy ul. Szafera, w środę Miasto Szczecin ogłosiło podpisanie umowy z firmą Netto. Obowiązywać ona będzie przez trzy lata.

Przez ostatnie trzy lata hala przy ul. Szafera (początkowo nazwana Areną Szczecin) nosiła nazwę Azoty Arena. To za sprawą umowy z Grupą Azoty, która opiewała na 2,1 mln złotych. Po szumnym rozstaniu wszystkich stron, rozpoczęło się poszukiwanie nowego dużego sponsora.

Dość szybko udało się go znaleźć.

Netto to duński gigant w branży spożywczej, w Polsce posiadający 360 sklepów, a 20 w samym Szczecinie.

Firma od lat jest blisko sportu i finansuje go. Wspierała i wspiera wiele klubów, m.in. Pogoń Szczecin czy Pogoń' 04 Szczecin. Także Netto Mini Mundial to impreza, w której co roku biorą udział setki dzieci z naszego regionu.

- Cieszymy się, że firma zakorzeniona w regionie będzie partnerem imiennym naszego największego obiektu sportowego - powiedział Piotr Krzystek, prezydent Szczecina. – Mam nadzieję, że przed nami kolejne etapy doskonałej współpracy, a mieszkańcy będą świadkami wielu ciekawych wydarzeń sportowych, które się tu odbędą. Mamy nadzieję, że ta hala zyska teraz nową energię. To nasz najlepszy obiekt sportowy w mieście. Jeżeli chodzi zaś o samą umowę, to cieszę się, że nie jest polityczna a czysto biznesowa, rzeczowa i mam nadzieję, że współpraca nie skończy się tylko na trzech latach.

Obie strony podkreślały związki Skandynawii ze Szczecinem, ogromną ilość firm z północy Europy mających tu siedzibę, czy sporą grupę pracowników z regionu, którzy w Netto znaleźli pracę. Ani przedstawiciele Miasta, ani firmy Netto, nie zdradzili natomiast wysokości umowy, zasłaniając się przepisami prawa.

Netto to jeden z niewielu podmiotów prywatnych w Polsce będących sponsorem tytularnym hali czy stadionu. Wiele wskazuje na to, że wartość umowy Miasta z Netto mogła być wyższa niż z Grupą Azoty.

- Od ponad 20 lat działamy na szczecińskim rynku, a teraz możemy z dumą powiedzieć, że podpisujemy umowę partnerską na nadanie nazwy temu wspaniałemu obiektowi - dodał Alan Jensen, dyrektor operacyjny Netto Polska.- Wierzę, że nasza współpraca będzie okazją do pogłębienia naszych relacji i korzyści obu stron.

Obie strony zapewniły, że pieniądze z umowy trafią również na działalność ekstraklasowych drużyn oraz będą wsparciem rozwoju dzieci i młodzieży. W hali na pewno odbędą się imprezy sportowe, inne niż mecze ligowe, ale na razie nowy sponsor konkretów nie przedstawił. Nie wiadomo również, czy nadal w obiekcie przeważać będą imprezy komercyjne.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto