reklama

Neckermann ogłosił upadłość. Co z oddziałami w Szczecinie? Co z turystami?

Bogna Skarul
Bogna Skarul
Zaktualizowano 
Około godz. 10 w środę upadłość ogłosiła firma Neckermann Polska. W Szczecinie ma trzy oddziały biur turystycznych - przy ul. Duńskiej, przy al. Wojska Polskiego i w CH Galaxy (II pietro, przy wejściu na parking).

Przed biurami jest jeszcze spokojnie. W środku klientów na razie nie ma.

- Nie wiem co się teraz będzie działo z szczecinianami, którzy z naszym biurem są na wycieczkach gdzieś w świecie, bo nie mam jeszcze wytycznych z centrali - mówi Adam Olejnik kierownik biura w CH Galaxy (II piętro tuż przy wejściu na parking). - Niestety nie działa strona internetowa Neckermanna, nie odpowiadają też telefony, więc nie wiem jak można się z naszą centralą w Warszawie skomunikować. Sam czekam na informacje co mamy robić. Dostanę je drogą mailową, ale nie mogę podać adresu.

ZOBACZ TEŻ:

Przyznaje jednak, że nikt jeszcze w sprawie planowanej wkrótce z biurem Neckermann podróży, ale też kłopotów związanych z wakacjami z Neckermannem nie przyszedł do ich biura. Dodaje, że owszem biuro w CH Galaxy wysłano na wakacje turystów, ale nie jest w stanie powiedzieć ilu klientów.

- Jesteśmy bardzo zajęci, bo musimy teraz poinformować klientów o upadłości biura - dodaje Karolina, pracownica oddziału szczecińskiego Neckermann Polska w Szczecinie w CH Galaxy.

Ilu szczecinian, klientów Neckermanna jest teraz za granicą nie wie też Urząd Marszałkowski.

- Te wszystkie informacje powinny być w mazowieckim Urzędzie Marszałkowskim - informuje Radosław Soćko z zachodniopomorskiego Urzędu marszałkowskiego i od razu tłumaczy:

- W przypadku upadku biura podróży, pomocą dla turystów poza granicami kraju zajmuje się Urząd Marszałkowski województwa, w którym firma jest zarejestrowana. Organem, do którego powinni się zwrócić klienci Neckermann Polska będący poza granicami kraju jest Marszałek Województwa Mazowieckiego, który w zależności od sytuacji może pokryć koszty kontynuacji imprezy turystycznej, pokryć koszty powrotu lub podjąć działania związane z organizacją powrotu.

Kontakt: Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Warszawie. Tel. +48 22 597 95 40, +48 22 597 95 43, +48 22 597 95 45, + 22 597 95 41, adres email: dkpit@mazovia.pl

Osoby, które dokonały wpłat za imprezę turystyczną, która nie została lub nie zostanie zrealizowana, wszelkie informacje uzyskają pod numerem + 48 22 563 11 00 lub adresem e-mail nm.odwolanie@allianz.com - w godzinach 8.00 – 16. 00.

ZOBACZ TEŻ:

TOP 9 parków rozrywki w Polsce. Tu królują emocje i adrenalina

Dla osób przebywających poza granicami kraju uruchomiona zostanie 24 godzinna infolinia: +48 22 522 29 00.

- Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego monitoruje sytuację - przyznaje biuro prasowe Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego. - Dotychczas otrzymaliśmy jeden sygnał od pary przebywającej w Hiszpanii, mieszkańców naszego regionu. Rola Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego może być tylko pomocnicza – kontaktujące się z urzędem osoby informujemy w jaki sposób mogą otrzymać pomoc od Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.

Wideo

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3