Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nasza interwencja: Cyfra+ wmawia mu, że nastawia dekoder na Sudan

ArtykułSponsorowany
ArtykułSponsorowany
Czytelnik ma kłopoty z programem odbieranym z talerza znanej firmy. Już trzy razy zmieniano mu dekoder, ale problem wciąż jest nie rozwiązany.

Od lutego 2010 r. Waldemar S. ma kłopoty z Cyfrą+. Dekoder pokazuje inną datę i
nie da się nastawić. Przykładowo – zamiast roku 2010 wskazuje rok 1997. Podobnie
jest z godzinami. Dekoder firma zmieniała mu już trzy razy, a usterki powtarzają się.

– Ze strony Cyfry+ cały czas spotykam się z dziwną reakcją na moje interwencje
– mówi Waldemar S. – Przykład z ostatnich dni. 25 października wysłałem do nich
list. Nim list ten do nich dotarł w rozmowie telefonicznej powiedziano mi, że nie muszą mi odpowiadać listownie.

W trakcie odbył też wiele innych rozmów. Po długiej wymianie korespondencji za
pomocą maili wymusił rozmowę z kierownikiem.

Wprawdzie zaproponowano mu wymianę dekodera (za który regularnie płaci), ale odmówiono zadośćuczynienia za wadliwe jego działanie.

– Ten pan zaproponował mi jedynie, abym wyłączył dekoder na jakiejś stacji o innej
strefie czasowej i zobaczył, czy funkcjonuje prawidłowo – opowiada pan Waldemar. –
Nic się nie zmieniło. Po kolejnej interwencji stwierdził, że musiałem włączyć i wyłączyć
dekoder na stacji o innym czasie niż nasz. A jeśli chodzi o datę stwierdził rozbrajająco, że dekoder na skutek innej strefy czasowej po prostu sfiksował.

Pan Waldemar mówi, że prócz niemieckich i to sporadycznie, innych stacji nie
ogląda. Przedstawiciele firmy wmawiają mu jednak, że nastawia dekoder na Sudan.

– Na islam nie mam zamiaru przejść – denerwuje się pan Waldemar i dodaje: – Nie
mam zamiaru dłużej być lekceważony. Historia jest znacznie dłuższa, ale ze względu na brak miejsca podaliśmy tylko kilka szczegółów. Bliżej ze sprawą zapoznaliśmy Dorotę Zawadzką, dyrektora ds. komunikacji Canal+ Cyfrowy.

Otrzymaliśmy wyjaśnienie, w którym pani dyrektor zapewniła: – Zrobiliśmy absolutnie wszystko, co mogliśmy, aby pomóc naszemu klientowi. Przykro nam, że problem nie został rozwiązany. Stwierdziła też:

– Nie możemy się zgodzić z zarzutem wpływu wyświetlanej nieprawidłowej daty i godziny na dekoderze, nie ma to żadnego wpływu, tym bardziej nie powoduje żadnych utrudnień w odbiorze sygnału.

Może natomiast powodować utrudnienia podczas planowanego włączenia dekodera.
Zaproponowała jednak „rozwiązania alternatywne”, w tym aktualizację oprogramowania, wymianę dekodera na inny model, lub wizytę specjalisty w domu.

O zadośćuczynieniu za to, że przez tyle miesięcy opłacany dekoder nie działał prawidłowo, ani słowa.

– Zawsze współpracowałem z konsultantami Cyfry+, ale nic to nie dało – mówi rozżalony pan Waldemar. – Kazano mi czekać kilkanaście dni na zmianę oprogramowania, a później informowano, że dekoder jest uszkodzony i do wymiany. Do tej pory Cyfra + nie odpowiedziała na moje pytanie, ile razy będę zmieniał dekoder na funkcjonujący właściwie? Po raz czwarty? Jak mam teraz uwierzyć, że nagle otrzymam sprawne urządzenie? Po tylu miesiącach oszukiwania mnie mam
uzasadnione wątpliwości.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Giganci zatruwają świat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto