Gdy wszystkie centra handlowe i popularne sieciówki już dawno zamknęły drzwi i pogasiły światła, w salonie mody przy alei Fontann dobra zabawa dopiero się zaczęła. Pokaz najnowszej kolekcji takich marek, jak Schumacher, AirField, Luisa Cerano czy Cambio zbiegł się ze szczególną okazją do świętowania - Dniem Kobiet. Zaprzyjaźnione klientki przybyły licznie na nocne zakupy. Ale tak naprawdę nie o interesy tu chodziło, ale o dobrą zabawę.
Podczas wieczoru, niewielkie pomieszczenie zamieniło się w prawdziwy wybieg, na którym klientki z dumą prezentowały nową kolekcję. Nie zabrakło fryzjerów, wizażystów i dopingującej publiczności. Odważne panie zaprezentowały najnowsze kolekcje w zdecydowanie żywiołowym stylu. - To mój trzeci udział w pokazie mody, za każdym razem jest to świetnie przeżycie, dobra zabawa, odskocznia od życia codziennego i monotonii. Czujemy się tu dobrze, choć nie jesteśmy profesjonalnymi modelkami - mówi Ewa Jaklewicz-Walewicz, uczestniczka pokazu. Na sklepowych półkach dominowały jasne, pastelowe kolory, które będą wiodącym symbolem nadchodzącego sezonu.
- To klientki tworzą ten klimat, dzięki nim salon tętni życiem - dodaje Magdalena Brancewicz. - Nie wyobrażam sobie nikogo innego w tej roli. Nie utożsamiamy się z 16-letnimi modelkami, tylko ze sobą nawzajem. W tym sezonie odchodzimy od szarości i czerni, dajemy się całkowicie ponieść jasnym barwom. Mam nadzieję, że optymizm jaki budzą te kolory, będzie widoczny. Już dzisiaj panie zaprezentowały się żywiołowo, z dużą dawką poczucia humoru, a to najlepszy objaw zbliżającej się wiosny.
(mi)
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?