Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Miasto ma być przyjazne

Redakcja
Jutro o godzinie 11 w urzędzie miasta firma Brand Nature Acces zaprezentuje koncepcję budowania marki Szczecina.

Firma BNA wygrała przetarg na opracowanie strategii marki Szczecina. Zaproponowała najniższą cenę i najkrótszy czas realizacji projektu. Przedstawiła koncepcję, która była najbardziej spójna i oryginalna.

BNA ma około czterech miesięcy na realizację zamówienia. W tym czasie dokona m.in. analizy obecnego wizerunku Szczecina i opracuje raport otwarcia, przeprowadzi badania pożądanego wizerunku marki miasta, określi kluczowe elementy tożsamości marki, jej misję i wizję.

Do zadań firmy należy także przeprowadzenie badań wśród mieszkańców i turystów, aby określić, jaki wizerunek powinno mieć nasze miasto. Dzięki temu będzie możliwe opracowanie projektu, który poprawi wizerunek miasta.

W spotkaniu wezmą udział Piotr Krzystek, prezydent szczecina, oraz Mariusz Przybył, Wojciech Mierowski, Anna Dietl i Marek Ajdukiewicz, którzy reprezentują firmę BNA.

Czytaj też:

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto