Firma BNA wygrała przetarg na opracowanie strategii marki Szczecina. Zaproponowała najniższą cenę i najkrótszy czas realizacji projektu. Przedstawiła koncepcję, która była najbardziej spójna i oryginalna.
BNA ma około czterech miesięcy na realizację zamówienia. W tym czasie dokona m.in. analizy obecnego wizerunku Szczecina i opracuje raport otwarcia, przeprowadzi badania pożądanego wizerunku marki miasta, określi kluczowe elementy tożsamości marki, jej misję i wizję.
Do zadań firmy należy także przeprowadzenie badań wśród mieszkańców i turystów, aby określić, jaki wizerunek powinno mieć nasze miasto. Dzięki temu będzie możliwe opracowanie projektu, który poprawi wizerunek miasta.
W spotkaniu wezmą udział Piotr Krzystek, prezydent szczecina, oraz Mariusz Przybył, Wojciech Mierowski, Anna Dietl i Marek Ajdukiewicz, którzy reprezentują firmę BNA.
Czytaj też:
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?