Naklejone na szyby żółto-czerwone folie z wizerunkiem owoców zastąpiła matowa folia, przez którą przebija wnętrze sklepu. Żółte kasetony z logiem sklepu i napisami „Zapraszamy”, które zdjęto w listopadzie, zastąpiło duże logo Biedronki. Jednak nie w tradycyjnych dla dyskontu czerwono-żółtych barwach a w czarno-złotych.
Biuro prasowe Jeronimo Martins, do którego należy sieć dyskontów Biedronka zmianę wyglądu zapowiedziało w październiku 2015 roku, przyznając, „że identyfikacja wizualna tego sklepu nie została właściwie dopasowana do budynku”. Decyzja była efektem fali negatywnych opinii na temat witryny, która powstała podczas remonu sklepu w połowie zeszłego roku.
Zmian domagały się lokalne media, w tym „Głos” oraz gastronomicy z deptaku, którym miasto ustaliło nowe wytyczne wyglądu ogródków piwnych. Teraz ich elementy muszą być w kolorze ecru, a napisy i logotypy w ciemnych odcieniach.
Sprawą zainteresowało się też miasto, bo witryna okazała się niezgodna z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Dlatego wygląd nowej skonsultowano z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i konserwatorem zabytków.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?