Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Krzykliwy szyld Biedronki zniknął z Deptaku Bogusława

Szymon Sidorowski
Biedronka od strony deptaku Bogusława wygląda gustowniej. Zniknęła krzykliwa żółto-czerwona witryny. Zastąpił ją elegancki kaseton z logo sklepu.

Naklejone na szyby żółto-czerwone folie z wizerunkiem owoców zastąpiła matowa folia, przez którą przebija wnętrze sklepu. Żółte kasetony z logiem sklepu i napisami „Zapraszamy”, które zdjęto w listopadzie, zastąpiło duże logo Biedronki. Jednak nie w tradycyjnych dla dyskontu czerwono-żółtych barwach a w czarno-złotych.

Biuro prasowe Jeronimo Martins, do którego należy sieć dyskontów Biedronka zmianę wyglądu zapowiedziało w październiku 2015 roku, przyznając, „że identyfikacja wizualna tego sklepu nie została właściwie dopasowana do budynku”. Decyzja była efektem fali negatywnych opinii na temat witryny, która powstała podczas remonu sklepu w połowie zeszłego roku.

Zmian domagały się lokalne media, w tym „Głos” oraz gastronomicy z deptaku, którym miasto ustaliło nowe wytyczne wyglądu ogródków piwnych. Teraz ich elementy muszą być w kolorze ecru, a napisy i logotypy w ciemnych odcieniach.

Sprawą zainteresowało się też miasto, bo witryna okazała się niezgodna z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Dlatego wygląd nowej skonsultowano z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i konserwatorem zabytków.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto