Teraz, kiedy powstały tam kontrapasy rowerowe, kierowcy parkują równolegle do krawędzi jezdni.
Wygląda na to, że niepotrzebnie miasto wydało pieniądze na obniżenie krawężników w tych miejscach, skoro nie są one wykorzystywane (zgodnie z pierwszym projektem,).
W Szczecinie jest wiele ulic, gdzie taka inwestycja przyniosłaby oczekiwany rezultat.
Rozumiem, że rowerzyści mają teraz ułatwione poruszanie się po centrum miasta. Zawsze to bezpieczniej. Ale czemu ta zabawa jest finansowana także z moich pieniędzy?
Budowa kontrapasów na ul. Rayskiego w Szczecinie.
Zobacz też:
Nowe kontrapasy w centrum budzą kontrowersje
Szczecin: Nowe pasy dla rowerów i zmiany w parkowaniu aut
Rayskiego: Uwolnią chodniki od aut
Pierwszy kontrapas rowerowy w Szczecinie. Zobacz, jak legalnie jechać pod prąd (wideo)
Urzędnicy poprawią oznaczenie kontrapasa
Zobacz też blog o tematyce rowerowej "Szczecin na kÓłkach |
Moje Miasto Szczecin www.mmszczecin.pl on Facebook
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?