Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kontrapasy rowerowe dalej budzą emocje

wiki
wiki
W 2008 roku obniżono krawężniki w centrum miasta, między innymi ...
W 2008 roku obniżono krawężniki w centrum miasta, między innymi ... Andrzej Szkocki
W 2008 roku obniżono krawężniki w centrum miasta, między innymi na ulicy Rayskiego i Śląskiej. Koszt prac wyniósł 4 mln zł. Zupełnie niepotrzebnie.

Teraz, kiedy powstały tam kontrapasy rowerowe, kierowcy parkują równolegle do krawędzi jezdni.

Wygląda na to, że niepotrzebnie miasto wydało pieniądze na obniżenie krawężników w tych miejscach, skoro nie są one wykorzystywane (zgodnie z pierwszym projektem,).

W Szczecinie jest wiele ulic, gdzie taka inwestycja przyniosłaby oczekiwany rezultat.

Rozumiem, że rowerzyści mają teraz ułatwione poruszanie się po centrum miasta. Zawsze to bezpieczniej. Ale czemu ta zabawa jest finansowana także z moich pieniędzy?


Budowa kontrapasów na ul. Rayskiego w Szczecinie.

Zobacz też:
Nowe kontrapasy w centrum budzą kontrowersje


Szczecin: Nowe pasy dla rowerów i zmiany w parkowaniu aut

Rayskiego: Uwolnią chodniki od aut

Pierwszy kontrapas rowerowy w Szczecinie. Zobacz, jak legalnie jechać pod prąd (wideo)


Urzędnicy poprawią oznaczenie kontrapasa



Zobacz też blog o tematyce rowerowej "Szczecin na kÓłkach

Moje Miasto Szczecin www.mmszczecin.pl on Facebook

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto