Każdy może wziąć udział w konkursie. Wystarczy wysłać zdjęcie i krótki opis wytropionej na mieście produkcji.
Pomysł na konkurs powstał w odpowiedzi na zabawny, a czasami smutny i irytujący obraz przestrzeni publicznych, zagraconych wszelkiego rodzaju nośnikami marketingowymi, w szczególności produkowanymi taśmowo, bez polotu billboardami i siatkami elewacyjnymi.
Skądinąd wiadomo, że największą siłę mają pozytywne przykłady. Stąd idea znalezienia oraz pochwalenia najciekawszych i nietypowych realizacji reklamy zewnętrznej. Konkurs jest jednym z wielu oczekiwanych działań promocyjno-edukacyjnych, dzięki którym ma wzrosnąć w społeczeństwie świadomość estetyki przestrzeni publicznych.
Organizatorzy pragną, z pomocą mieszkańców miast, znaleźć przykłady reklam, które wykraczają poza sztampowe formy, atakujące nas co dnia. Może to być wszystko, co stoi i rusza się, jest wyjątkowo twórcze i nie jest sztampowym billboardem. Być może to właśnie któraś ze szczecińskich realizacji zostanie wyróżniona jako najlepsza.
Szczegóły dostępne są na stronie internetowej konkursu.
W obradach jury udział weźmie m.in. Elżbieta Dymna, założycielka stowarzyszenia Miasto Moje a w niim jednego z pierwszych inicjatorów walki o uporzadkowanie rynku reklamy zewnętrznej. Ponadto organizatorzy zapraszają wszystkich ludzi, którym temat wydaje się bliski do współorganizacji, patronatu lub sponsoringu konkursu.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?