Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Koncepcja budowy torowiska na ul. 26 Kwietnia [WIZUALIZACJE]

red
Oto prezentacja obrazującą główne założenia koncepcji budowy torowiska tramwajowego w ciągu ulicy 26 Kwietnia, stworzonej w oparciu o opracowanie wykonane na zlecenie Miasta. 

Autorzy „Analizy techniczno-eksploatacyjnych i organizacyjnych uwarunkowań wykorzystania tramwaju dwukierunkowego w systemie publicznego transportu zbiorowego na obszarze miasta Szczecin”, po uwzględnieniu kilku możliwych wariantów, zarekomendowali rozwiązanie zakładające poprowadzenie dwutorowego torowiska od skrzyżowania ul. Krzywoustego i Bohaterów Warszawy, ulicą 26 Kwietnia, do skrzyżowania z ulicą Santocką, dalej wzdłuż ulicy Santockiej do skrzyżowania z ulicą Witkiewicza, a następnie ul. Witkiewicza do skrzyżowania z Derdowskiego.

Na osiedlu Kaliny zaplanowano przystanek końcowy z torami odstawczymi dla tramwajów dwukierunkowych. Koncepcja zakłada na całej trasie budowę pięciu przystanków (w tym zintegrowanego z SKM) oraz toru odstawczego na południowym wlocie al. Bohaterów Warszawy, a także konieczność budowy dodatkowego toru odstawczego na drugim przystanku końcowym, przy Dworcu Głównym.  Całkowita długość planowanego  odcinka torowiska wynosi  2,2 km.

Kolejnym etapem prac będzie przygotowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla przedstawionej koncepcji. 

Zobacz także: Posłowie PO o niezrealizowanej inwestycji na ul. 26 kwietnia w Szczecinie
Oto prezentacja obrazującą główne założenia koncepcji budowy torowiska tramwajowego w ciągu ulicy 26 Kwietnia, stworzonej w oparciu o opracowanie wykonane na zlecenie Miasta. Autorzy „Analizy techniczno-eksploatacyjnych i organizacyjnych uwarunkowań wykorzystania tramwaju dwukierunkowego w systemie publicznego transportu zbiorowego na obszarze miasta Szczecin”, po uwzględnieniu kilku możliwych wariantów, zarekomendowali rozwiązanie zakładające poprowadzenie dwutorowego torowiska od skrzyżowania ul. Krzywoustego i Bohaterów Warszawy, ulicą 26 Kwietnia, do skrzyżowania z ulicą Santocką, dalej wzdłuż ulicy Santockiej do skrzyżowania z ulicą Witkiewicza, a następnie ul. Witkiewicza do skrzyżowania z Derdowskiego. Na osiedlu Kaliny zaplanowano przystanek końcowy z torami odstawczymi dla tramwajów dwukierunkowych. Koncepcja zakłada na całej trasie budowę pięciu przystanków (w tym zintegrowanego z SKM) oraz toru odstawczego na południowym wlocie al. Bohaterów Warszawy, a także konieczność budowy dodatkowego toru odstawczego na drugim przystanku końcowym, przy Dworcu Głównym. Całkowita długość planowanego odcinka torowiska wynosi 2,2 km. Kolejnym etapem prac będzie przygotowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla przedstawionej koncepcji. Zobacz także: Posłowie PO o niezrealizowanej inwestycji na ul. 26 kwietnia w Szczecinie
Oto prezentacja obrazującą główne założenia koncepcji budowy torowiska tramwajowego w ciągu ulicy 26 Kwietnia, stworzonej w oparciu o opracowanie wykonane na zlecenie Miasta.
od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Koncepcja budowy torowiska na ul. 26 Kwietnia [WIZUALIZACJE] - Głos Szczeciński

Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto