Osiem z nich to krótsze, 12-metrowe. Pozostałe to przegubowce (18-metrowe). Przegubowce będą jeździć na trasie nr 107.
– Linia 107 to najbardziej obciążona trasa – przyznaje Kazimierz Trzciński, prezes Szczecińsko-Polickiego Przedsiębiorstwa Komunikacji (SPPK).
Zakup taboru to wydatek ok. 12 milionów złotych. 85 proc. tej kwoty pochodzi ze środków unijnych. Resztę wykładają Szczecin i Police.
W poniedziałek szczecińscy radni z komisji rozwoju pozytywnie zaopiniowali projekt uchwały podwyższający kapitał zakładowy SPPK o 950 tys. zł. Ostateczna decyzja zapadnie na sesji pod koniec lutego. We wtorek uchwałę podobnej treści mają podjąć radni Polic.
Moje Miasto Szczecin www.mmszczecin.pl on Facebook
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?