- Nie będzie banalnych rad, nie będzie wyświechtanych frazesów o markach, nie będzie konferencyjnego bełkotu - zapowiada Piotr Bucki, certyfikowany coach w obszarze Business and Executive Coaching oraz trener kompetencji społecznych. - Będzie naukowe podejście, praktyczne rady do wdrożenia i spora dawka rzetelnie omówionych studiów przypadku.
Wykład na temat: „Mózg, marka osobista i muszka owocówka. Jak komunikować i wywierać wrażenie korzystając z neuronauki i psychologii poznawczej” odbędzie się w siedzibie WSB przy al. Wojska Polskiego 128 w auli nr 104.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?