- Poszłam opłacić rachunki w poniedziałek. Była godzina 9.30, w kolejce stało około 30 osób – mówi pani Maria. – Były czynne tylko dwie kasy. Spytałam kierowniczki, dlaczego nie może obsługiwać w trzecim okienku. Zdziwiona usłyszałam, że nie ma uprawnień do prowadzenia kasy.
Pani Maria zniechęciła się staniem w długiej kolejce. Pojechała na najbliższą pocztę, czyli na Mickiewicza. Dopiero tam bez długiego oczekiwania opłaciła rachunki.
Kobieta nie jest odosobniona w narzekaniach na działanie tego urzędu pocztowego.
- Stałem 45 minut i na pewno nie przyjadę tu znowu szybko – mówi Henryk Panek z osiedla Zawadzkiego, którego spotkaliśmy tuż po wyjściu z poczty. – Jedno okienko działa, pozostałe dwa są nieczynne, a ludzie czekają. To przesada. Wiadomo, że przed świętami jest większy ruch, chociaż tutaj zawsze są kolejki.
O problemie Czytelników poinformowaliśmy Pocztę Polską w Szczecinie.
- Staramy się uczulić naszych pracowników niezależnie od zajmowanego stanowiska do pomocy - mówi Eugenia Bragin, rzecznik Regionu Szczecińskiego Poczty Polskiej. – W tym przypadku kierowniczka zmiany mogłaby pomóc rozładować kolejkę i wydawać przesyłki polecone. Sprawdzimy sytuację na miejscu.
Marek Jaszczyński
Fot. Jakub Jurcan
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?