Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kolejki nas denerwują

Redakcja
- Trzydziestoosobowa kolejka zniechęca do korzystania z usług urzędu pocztowego nr 53 - powiadomiła nas oburzona Czytelniczka.

- Poszłam opłacić rachunki w poniedziałek. Była godzina 9.30, w kolejce stało około 30 osób – mówi pani Maria. – Były czynne tylko dwie kasy. Spytałam kierowniczki, dlaczego nie może obsługiwać w trzecim okienku. Zdziwiona usłyszałam, że nie ma uprawnień do prowadzenia kasy.

Pani Maria zniechęciła się staniem w długiej kolejce. Pojechała na najbliższą pocztę, czyli na Mickiewicza. Dopiero tam bez długiego oczekiwania opłaciła rachunki.

Kobieta nie jest odosobniona w narzekaniach na działanie tego urzędu pocztowego.

- Stałem 45 minut i na pewno nie przyjadę tu znowu szybko – mówi Henryk Panek z osiedla Zawadzkiego, którego spotkaliśmy tuż po wyjściu z poczty. – Jedno okienko działa, pozostałe dwa są nieczynne, a ludzie czekają. To przesada. Wiadomo, że przed świętami jest większy ruch, chociaż tutaj zawsze są kolejki.

O problemie Czytelników poinformowaliśmy Pocztę Polską w Szczecinie.

- Staramy się uczulić naszych pracowników niezależnie od zajmowanego stanowiska do pomocy - mówi Eugenia Bragin, rzecznik Regionu Szczecińskiego Poczty Polskiej. – W tym przypadku kierowniczka zmiany mogłaby pomóc rozładować kolejkę i wydawać przesyłki polecone. Sprawdzimy sytuację na miejscu.

Marek Jaszczyński
Fot. Jakub Jurcan

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto