Błękitnosrebrne ściany, miękkie fotele z wysokim oparciem, porcelanowa zastawa to możemy niebawem spotkać w wagonach barowych. Dzięki modernizacji wagony zyskają klimat eleganckiej restauracji.
Jak zapewnia Zbigniew Terek, prezes Warsu SA, do końca roku zostanie unowocześnionych 30 wagonów restauracyjnych, a jeszcze 30 w roku następnym. Zła wiadomości, to ta, że wagony takie pojawią się tylko w składach ekspresowych, InterCity i EuroCity.
Według „Dziennika” z jadłospisu znikną flaki, bigos i smażona kiełbasa.
- Z ankiet wynika, że pasażerowie najbardziej pomstują na marne urozmaicenie potraw serwowanych w Warsie - przyznaje prezes. - W nowym menu znalazło się 20 dań, których recepturę oparto na tradycyjnej kuchni polskiej, a także specjalności z innych zakątków świata.
WARS, przy wykorzystaniu środków własnych, zamierza przeprowadzić renowację kilkudziesięciu wagonów restauracyjnych i barowych.
A czy są zagrożenia?
Najpoważniejszym zagrożeniem dla WARS SA jest fatalny stan techniczny wagonów gastronomicznych, użytkowanych od wielu lat przez spółkę, jednak pozostających własnością przewoźnika kolejowego.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?