Nie jest to szkielet kładki, a jedynie konstrukcja, która ma pomóc w zamontowaniu właściwego przejścia nad jezdnią – lżejszego i zawieszonego półtora metra niżej. Kiedy to dokładnie nastąpi, jeszcze nie wiadomo. Zależy to od postępu innych prac prowadzonych w tym miejscu.
Budowę kładki rozpoczęto w sierpniu 2006 roku. Jest ona połączona z przebudową części ulic Staszica i Wyzwolenia. Piesi będą mogli prosto z przystanku tramwajowego, ścieżką przez skwerek, przejść od razu na drugą stronę Staszica: na targowisko Manhattan czy pętlę autobusową. Będą bezpieczniejsi i nie będą też blokowali ruchu na rondzie Giedroycia.
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?