Reklamacje za rachunek należy zgłosić w biurze obsługi klienta.
- Można przyjść do nas osobiście bądź złożyć stosowny wniosek – mówi Bogdan Leśniczak, kierownik biura obsługi klientów indywidualnych PGNiG S.A., Wielkopolski Oddział Obrotu Gazem. - Powinien zawierać dokładne dane klienta, łącznie z adresem, który widnieje w podpisanej z nami umowie.
W celu ułatwienie całej procedury można skorzystać z gotowego wniosku, który można ściągnąć ze strony internetowej.
Pobierz - Wniosek reklamacji
Należy podać numer faktury oraz cel złożenia reklamacji. W przypadku wyrażenia chęci sprawdzenia gazomierza klient musi pamiętać, że zobowiązuje się do pokrycia wszystkich kosztów związanych z ekspertyzą, w przypadku gdy w wyniku ekspertyzy zostanie stwierdzone, że gazomierz jest sprawny.
Należy pamiętać, że reklamację faktury lub innego dokumentu księgowego należy zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu. Natomiast złożenie reklamacji nie uprawnia odbiorcy do opóźnienia płatności, zmniejszenia kwoty płatności oraz odmowy płatności.
- Zawsze staramy się, żeby rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi nastąpiło jak najszybciej – dodaje Leśniczak. – Najpóźniej w terminie do 21 dni od daty otrzymania reklamacji.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?