Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Jak wypromować Szczecin?

Magda_Ratajczak
Magda_Ratajczak
Od poniedziałku w Urzędzie Miasta trwają rozmowy dotyczące budowania nowego wizerunku naszego miasta.

Za opracowanie wizerunku miasta odpowiada konsorcjum firm Brand Nature Acces i Corporate Profiles Consulting. Firmy przeprowadziły ankiety w innych miastach i zapytali mieszkańców, jak postrzegają Szczecin.

Wyniki badań przedstawione zostały przedstawicielom środowisk naukowych, gospodarczych, kulturalnych, sportowych oraz dziennikarzom.

- Wypromowanie miasta, to nie tylko opracowanie znaczka – mówi Wojciech Mierowski, współwłaściciel firmy BNA. – Herb miasta to za mało w obecnych czasach. Mamy dużo intuicyjnych przemyśleń. Mamy nadzieję, że do współpracy włączą się sami szczecinianie, bo to oni tworzą wizerunek miasta. Konieczna jest czytelna idea. Na jej podstawie skonstruujemy długotrwałą strategię.

Efektem spotkań będzie opracowanie wstępnej analizy na temat mocnych i słabych stron miasta oraz określenie działań, które należy podjąć w celu kreowania wizerunku Szczecina.

O wynikach rozmów i planach budowy nowej marki poinformujemy jutro.

Magdalena Ratajczak

Fot. Tomasz Łój 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto