Za opracowanie wizerunku miasta odpowiada konsorcjum firm Brand Nature Acces i Corporate Profiles Consulting. Firmy przeprowadziły ankiety w innych miastach i zapytali mieszkańców, jak postrzegają Szczecin.
Wyniki badań przedstawione zostały przedstawicielom środowisk naukowych, gospodarczych, kulturalnych, sportowych oraz dziennikarzom.
- Wypromowanie miasta, to nie tylko opracowanie znaczka – mówi Wojciech Mierowski, współwłaściciel firmy BNA. – Herb miasta to za mało w obecnych czasach. Mamy dużo intuicyjnych przemyśleń. Mamy nadzieję, że do współpracy włączą się sami szczecinianie, bo to oni tworzą wizerunek miasta. Konieczna jest czytelna idea. Na jej podstawie skonstruujemy długotrwałą strategię.
Efektem spotkań będzie opracowanie wstępnej analizy na temat mocnych i słabych stron miasta oraz określenie działań, które należy podjąć w celu kreowania wizerunku Szczecina.
O wynikach rozmów i planach budowy nowej marki poinformujemy jutro.
Magdalena Ratajczak
Fot. Tomasz Łój
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?