Jak ćwiczyć, by zadbać o formę? Trening z żołnierzami "Błękitnej" Brygady. Zobacz zdjęcia i wideo

Marek Jaszczyński
Marek Jaszczyński

Wideo

Zobacz galerię (32 zdjęcia)
Żołnierze 12 Brygady Zmechanizowanej zaprezentowali w środę przykładowy trening na strzelnicy Krzekowo. Proponowane przez nich ćwiczenia może powtórzyć każdy. By spalić niechciane kilogramy, wystarczy trenować jak robią to oni - intensywnie i regularnie. Nawet zimą! Pamiętając o podstawowych środkach ostrożności.

Prawie każdy z nas ma jakieś postanowienia na Nowy Rok. Najczęściej jest to pozbycie się zbędnych kilogramów i dbanie o kondycję fizyczną. Wiele osób jednak często nie wie jak się za to zabrać. Z pomocą przyszli żołnierze.

Trening poprowadził sierżant Rafał Wójcik, olimpijczyk z Sydney, 7-krotny mistrz Polski na 3000 m z przeszkodami i 2-krotny mistrz Polski w biegu maratońskim, żołnierz 2 batalionu saperów. Najpierw rozgrzewka, a potem bieg.

- Każdy może wykonywać te ćwiczenia. Są to ćwiczenia podstawowe. Niektóre, jak przysiady czy skłony, można robić rano po wstaniu z łóżka - tłumaczył olimpijczyk. - Zachęcam wszystkich do aktywności.

Uczestnicy treningu pobiegli również na tzw. OSF, czyli ośrodek sprawności fizycznej. Tu robili pompki.

Zanim jednak ruszymy ich śladem, pamiętajmy, że kiedy za oknem zimno i mokro, szczególnie łatwo o kontuzję. Oblodzone i ośnieżone sprzęty czynią korzystanie z nich ryzykownym: łatwo o poślizg.

Czy mógłbyś zostać zawodowym żołnierzem? Sprawdź swoje predyspozycje!

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie