- Bardzo proszę o pomoc w imieniu wszystkich pasażerów komunikacji miejskiej – pisze Jacek Kalicki, mieszkaniec Szczecina. – Nowa marka Szczecina Floating Garden traktuje pasażerów komunikacji miejskiej jak więźniów a wszystko przez bezsensowne kleksy nalepiane na szybach, które nie wnoszą żadnego pożytku, a jedynie ograniczają całkowicie widok przez okna pojazdu. Napisałem do urzędu pismo. Otrzymałem odpowiedź, ale dostałem tylko parę okrągłych zdań, natomiast brak odpowiedzi na moje pytania.
Od redakcji:
Pan Jacek zarzucił brak ładu w oznakowaniu pojazdów komunikacji, ale przede wszystkim brak widoczności. Zaproponował, by symbole marki Szczecina umiejscowić poniżej linii okien.
Przekazaliśmy uwagi Zarządowi Dróg i Transportu Miejskiego, dołączyliśmy także zdjęcia nadesłane przez pana Jacka, wykonane w autobusie linii 82. Do sprawy na pewno powrócimy.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?