Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Informacje dla kibiców Pogoni, posiadających karnety 2018/2019

jakub lisowski
Nowy "młyn" kibiców Pogoni Szczecin ma funkcjonować w sektorze 23.
Nowy "młyn" kibiców Pogoni Szczecin ma funkcjonować w sektorze 23. Andrzej Szkocki / Polska Press
Klub zaprezentował informacje i zasady, według których przeprowadzone zostanie sprawne przemieszczenie posiadaczy karnetów ze stref I i II do strefy III.

- Zalecamy uważną lekturę, aby każdy mógł bezproblemowo dokonać przenosin. Załączamy także „Regulamin zmiany miejsc dla posiadaczy karnetów w rundzie wiosennej sezonu 2018/19”. Przypominamy, że wstrzymanie sprzedaży karnetów nastąpiło 17 lutego – podkreśla Krzysztof Ufland, rzecznik prasowy Pogoni.

Przeniesienie z możliwością wyboru miejsca (osobiście)

- Posiadacz karnetu z miejscem w sektorach 4-5 może wybrać dowolne dostępne miejsce w sektorach 15-22, poza miejscami VIP SILVER w sektorze 21

- Posiadacz karnetu z miejscem w sektorach 1-3 oraz 6-9 może wybrać dowolne dostępne miejsce w sektorach 15-18 oraz 22

- Posiadaczowi karnetu z miejscem w sektorach 10-12 zostanie automatycznie przydzielone miejsce w sektorze 23

- Posiadacz karnetu z miejscem w sektorach 13-14 może wybrać dowolne dostępne miejsce w sektorze 15

- Posiadaczowi karnetu z miejscem dla osoby niepełnosprawnej w sektorach 1-9 zostanie automatycznie przydzielone miejsce w sektorze "24" (miejsca przeznaczone dla osób niepełnosprawnych na platformie za sektorem 18)

Przeniesienie bez możliwości wyboru miejsca (przez internet)

- Posiadacz karnetu z miejscem w sektorach 1-9 oraz 13-14 może zgłosić dyspozycję przeniesienia miejsca drogą e-mailową. W tej sytuacji musi wysłać na adres [email protected] informację, która zawierać będzie: imię i nazwisko, numer PESEL, a także dotychczas zajmowane krzesełko (z numerami: sektora, rzędu i miejsca). Po weryfikacji posiadacz karnetu otrzyma wiadomość zwrotną z informacją o nowym miejscu w strefie III. W tym przypadku kibic nie będzie miał jednak możliwości wyboru miejsca, a zostanie ono przydzielone automatycznie, zgodnie z zasadami opisanymi w akapicie powyżej.

- Zachęcamy jednak do skorzystania z opcji osobistego przeniesienia miejsca. Drogę elektroniczną dedykujemy osobom, które z różnych względów nie będą mogły dokonać osobistego przeniesienia miejsca – mówi Ufland.

Okres, w którym można dokonać przeniesienia karnetu potrwa od 10 marca do 22 marca.

- Bezpośrednio po zakończeniu meczu Pogoni Szczecin z Zagłębiem Lubin kasy stadionowe  w budynku administracyjnym (przy ul. Karłowicza 28) pozostaną otwarte co najmniej przez trzy godziny, aby już tego dnia móc dokonać przenosin.  Po 10 marca dokonanie zmiany możliwe będzie w standardowych godzinach pracy naszych Fanshopów – informuje klub.

Do dokonania procesu zamiany miejsca potrzebna jest tylko karta kibica. Przenosin w imieniu grupy kibiców (np. dotychczas siedzących razem) może dokonać jedna osoba. Wówczas musi zgłosić się do przeprowadzenia tej operacji, dysponując kartami kibica wszystkich osób, których miejsca będzie przenosić.
 
22 marca o g. 23.59 zakończony zostanie proces przenoszenia posiadaczy karnetów do strefy III. 23  marca otwarta zostanie sprzedaż biletów na mecz z Jagiellonią Białystok oraz nastąpi automatyczne rozwiązanie umowy sprzedaży karnetów niezgłoszonych do przeniesienia. Ich posiadacze będą mogli zgłosić się do klubu po odbiór części ceny sprzedaży, proporcjonalnie do niewykorzystanej liczby spotkań. Dokładna informacja, w jaki sposób można będzie uzyskać zwrot, zostanie opublikowana 23 marca.

- Każdy kibic będzie miał możliwość uzyskania informacji o nowym miejscu w systemie „Arena on-line” (dotyczy osób, które posiadają konto w systemie elektronicznej sprzedaży biletów), a także w punktach sprzedaży biletów, w punkcie reklamacji w Fanshopie na stadionie oraz u pracowników służby porządkowej, wyposażonych w czytniki – mówi Krzysztof Ufland.

Reklamacje

W okresie 11-31 marca w Fanshopie na stadionie  (w godzinach jego otwarcia) będzie funkcjonował punkt reklamacji, który umożliwi zgłoszenie wszelkich wątpliwych kwestii.

Posiadaczom karnetów „Wiosna 2019” w sektorach 1-14, którzy nie wyrażają zgody na dokonanie zamiany miejsca na niniejszych zasadach, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży karnetu. Odstąpienie od umowy sprzedaży dokonuje się poprzez pisemne oświadczenie przesłane na adres Pogoń Szczecin S.A., ul. Karłowicza 28, 71-102 Szczecin lub osobistą wizytę w punkcie reklamacji, czyli w Fanshopie. W wyniku odstąpienia od umowy sprzedaży karnetu zwrócimy odstępującemu część ceny sprzedaży, proporcjonalnie do niewykorzystanej liczby spotkań (71 procent ceny karnetu).

11 marca klub opublikuje zasady odstępowania przez posiadacza karnetu miejsca do ponownej sprzedaży w sytuacji, gdy z różnych przyczyn nie będzie mógł być na stadionie.
 
Pomimo ograniczenia pojemności stadionu, a co za tym idzie, mniejszych wpływów finansowych, klub zdecydował się nie zmieniać cen biletów na mecze Pogoni do końca sezonu 2018/19.

- Chcemy być szczerzy wobec kibiców. Najprawdopodobniej w przyszłym sezonie ceny zostaną podwyższone do racjonalnego poziomu. Prosimy o cierpliwość i zrozumienie w tych niecodziennych dla klubu chwilach. Wspierajmy się i nie zapominajmy, że wszyscy gramy do jednej bramki! - informuje i apeluje rzecznik prasowy Pogoni Szczecin.

POLECAMY: Plebiscyt Sportowiec Roku: nagrodziliśmy najpopularniejszych [WIDEO, ZDJĘCIA]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto