W ubiegłym roku do szczecińskiej gazowni zgłosiło się 3800 osób z reklamacjami. Żadna z tych, które dotyczyły złej jakości gazu nie została rozpatrzona pomyślnie dla klienta. Obecnie do gazowni wpływa ok. 300 reklamacji miesięcznie, na 274 tysiące odbiorców z terenów byłego województwa szczecińskiego i północnej części lubuskiego.
- Wysokie rachunki mogą zależeć od różnych czynników, np. niesprawnego układu pomiarowego, błędu w odczycie, a nawet warunków pogodowych i indywidualnych cech obiektu – mówi Tomasz Bukowski, dyrektor Wielopolskiego Oddziału Obrotu Gazem. – Dlatego wszystkie reklamacje rozpatrywane są bardzo wnikliwie i jednostkowo.
Jak zapewniają przedstawiciele Gazowni Szczecińskiej PGNiG S.A. oraz Wielkopolskiej Spółki Gazownictwa na gorszej jakości gazu by nie stracili tylko klienci, ale również cała firma.
- Posiadamy historię odczytów dla każdego odbiorcy – mówi Wiesław Gurdak, dyrektor Zakładu Gazowniczego w Szczecinie. – Zgodnie z komunikatem prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, prowadzimy również monitoring jakości gazu ziemnego, a wyniki przedstawiane są na stronie internetowej.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?