Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Gazownia: Wysokie rachunki to nie nasza wina

Sylwia Cyza
Sylwia Cyza
Wyniki badań niezależnych instytucji i firm, które korzystają z gazu są jednoznaczne - jakość i skład gazu ziemnego są w normie.

W ubiegłym roku do szczecińskiej gazowni zgłosiło się 3800 osób z reklamacjami. Żadna z tych, które dotyczyły złej jakości gazu nie została rozpatrzona pomyślnie dla klienta. Obecnie do gazowni wpływa ok. 300 reklamacji miesięcznie, na 274 tysiące odbiorców z terenów byłego województwa szczecińskiego i północnej części lubuskiego.

- Wysokie rachunki mogą zależeć od różnych czynników, np. niesprawnego układu pomiarowego, błędu w odczycie, a nawet warunków pogodowych i indywidualnych cech obiektu – mówi Tomasz Bukowski, dyrektor Wielopolskiego Oddziału Obrotu Gazem. – Dlatego wszystkie reklamacje rozpatrywane są bardzo wnikliwie i jednostkowo.

Jak zapewniają przedstawiciele Gazowni Szczecińskiej PGNiG S.A. oraz Wielkopolskiej Spółki Gazownictwa na gorszej jakości gazu by nie stracili tylko klienci, ale również cała firma.

- Posiadamy historię odczytów dla każdego odbiorcy – mówi Wiesław Gurdak, dyrektor Zakładu Gazowniczego w Szczecinie. – Zgodnie z komunikatem prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, prowadzimy również monitoring jakości gazu ziemnego, a wyniki przedstawiane są na stronie internetowej.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto