Po wejściu na stronę www.naprawmyto.pl wybieramy interesujące nas miasto i po chwili widzimy mapkę z czerwonymi, żółtymi oraz zielonymi punktami. To sprawy, które wymagają interwencji.
Przykład 1:**Plac Rodła: „ Dziura w chodniku, po deszczu tworzy się kałuża i uniemożliwia przejście. Jest to główny ciąg komunikacyjny z przystanku”.
Przykład 2:„Po wybudowaniu ronda ktoś zapomniał albo nie pomyślał, że trzeba wymienić jeszcze 100 m asfaltu. Po zjeździe z ronda w stronę os. Bukowego są dziury. Również rozwalona jest droga od strony os. Bukowego w stronę rond”.**
Nieważne czy to dziura w chodniku, zepsuta ławka, dzikie wysypisko czy też wybita szyba na przystanku. Problem może zgłosić każdy. Jak to zrobić? Kółeczko „Alertu” przeciągamy w odpowiednie na mapie miejsce, następnie wpisujemy adres i opisujemy problem.
Nasze zgłoszenie automatycznie jest wysyłane do odpowiednich służb miejskich. Nie inaczej jest w Szczecinie – interwencje natychmiast trafiają do Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego.
W piątek na godzinę 16 w serwisie było zgłoszonych 42 problemy. Dziesięć z nich było w trakcie „naprawiania”, m. in. na ul. Antosiewicza, Niedziałkowskiego, Asnyka.
Do ściągnięcia są także darmowe aplikacje mobilne, zarówno na systemy iOS jaki Android. Dzięki niej można od razu dodać alert będąc na miejscu.
Więcej szczegółów na stronie: www.naprawmyto.pl/szczecin oraz na Faceoobku: Naprawmyto Szczecin.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?