- Centrum jest wyposażone w najnowocześniejszy system łączności i sprzęt teleinformatyczny – informuje Mirosław Siewierski, rzecznik komendanta miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie. – Wewnątrz będzie 8 stanowisk dla dyspozytorów straży pożarnej i pogotowia ratunkowego oraz 2 stanowiska dyspozytorskie ds. zarządzania kryzysowego.
Cały projekt został sfinansowany z budżetu Wojewody Zachodniopomorskiego. Zaangażowało się również miasto Szczecin, które przeznaczyło 2800 złotych na roboty budowlane, zakup sprzętu i oprogramowania.
- Centrum takie ma za zadanie zagwarantować wszystkim mieszkańcom miasta odpowiedni poziom bezpieczeństwa – mówi Sebastian Wypych z urzędu miasta. - Dzięki niemu zostanie usprawniony system ostrzegania i alarmowania.
Instytucja zajmie III i IV piętro budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej znajdującej się przy ulic Grodzkiej 1/5 w Szczecinie.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?