Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Drodzy klienci, wpuszczamy pojedynczo. Nowe zasady w szczecińskich sklepach

REDAKCJA
Od dzisiaj ograniczona została działalność handlowych, a sklepy spożywcze wprowadziły specjalne zasady obsługi klientów.

Zdjęcia otrzymaliśmy na [email protected] od naszych internautów.

ZOBACZ TEŻ AKTUALIZOWANY RAPORT

- Stałam w kolejce, wchodzę do sklepu a tam prawie pusto... W sumie to nic dziwnego i się nie boję - każdy robi zapasy, żeby potem nie trzeba było po kilka razy chodzić do sklepu, bo czegoś się zapomniało kupić. Ja zrobiłam listę zakupów i zapełniłam koszyk po brzegi. Nie muszę po raz kolejny wybierać się do sklepu i wydaje mi się, że te puste półki to efekt właśnie takiego myślenia - zrobię zapas, nie muszę iść znowu do sklepu. A tak to się chodzi po 5 razy dziennie: bo nie mam masła, bo zapomniałam śmietany. - napisała do nas wiadomość pani Joanna, mieszkanka Szczecina.

Od dzisiaj ograniczona została działalność handlowych, a sklepy spożywcze wprowadziły specjalne zasady obsługi klientów.

ZOBACZ TEŻ:

Koronawirus w Szczecinie. Zamknięte lokale na Podzamczu

Zagrożenie epidemiologiczne. Zamknięte restauracje i inne lo...

Zmiany, o których powinni wiedzieć klienci

Przed sklepami faktycznie ustawiają się kolejki, osoby zachowują między sobą bezpieczny odstęp.

Zamawiając jedzenie na dowóz, kurier zostawi nam jedzenie pod drzwiami - sugerowane są również płatności kartą. Takie rozwiązanie wprowadzono m.in. na portalu pyszne.pl.

Sieć komórkowa Oragne proponuje klientom 10 GB dodatkowego internetu za darmo, żeby można było łatwiej skontaktować się z rodziną i znajomymi. Wystarczy wysłać sms.

Sieć drogerii Rossman wprowadziła zasadę, że klienci mogą kupić maksymalnie trzy sztuki wybranych towarów (chodzi o produkty do mycia: żele, płyny, mydła, papier toaletowy). Informację potwierdziła rzecznik firmy Agata Nowakowska. Rossman zmienił też datę promocji na kosmetyki kolorowe.

Niektóre sklepy internetowe prowadziły darmową dostawę i darmowy zwrot, aby zachęcić klientów do zakupów przez internet.

Sklepy wydłużają też okres, w którym możemy dokonać zwrotu produktu. Na przykład w Mohito (sieć LPP) czas na zwrot to teraz 90 dni (wcześniej było 30).

O zmianach informują za pośrednictwem mediów społecznościowych.

ZOBACZ TEŻ:

ZOBACZ TEŻ:

Prezydent Andrzej Duda odwiedził polsko-niemieckie przejście graniczne w Kołbaskowie

Prezydent Andrzej Duda odwiedził polsko-niemieckie przejście...

Koronawirus. aktualizowany raport


ZOBACZ TAKŻE:

CZYTAJ TAKŻE:

Czy na pewno wiesz, jak chronić się przed koronawirusem SARS-CoV-2? Mycie i dezynfekcja dłoni, niedotykanie twarzy, unikanie osób z objawami infekcji, dużych skupisk ludzi i podróży w określone rejony świata mogą nie wystarczyć!

Sprawdź, jakie źródła zakażenia można łatwo przeoczyć – w tych 10 sytuacjach proponujemy zmianę zachowania na takie, które zwiększa bezpieczeństwo.

Jak nie zarazić się koronawirusem? Sprawdź, kiedy możesz nie...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto