W internetowym głosowaniu udział wzięło ponad 300 osób. Sklep „Modniarstwo. Kapelusze i dodatki” rywalizował z trzema innymi lokalami produktowo-usługowymi, które wybrały projektantki z grupy Typiary: serwisem rowerowym Gruby Kolarz na ul. Staromiejskiej, sklepem Lampy Stylowe 1945 przy ul. Bohaterów Getta Warszawskiego oraz Salonem Damsko-Męskim przy al. Piastów.
- Teraz trwają prace projektowe szyldu, konsultowane z właścicielką sklepu - tłumaczy Patrycja Kuracińska, jedna z trzech Typiar. - Odsłonięcie szyldu odbędzie się w sobotę 30 lipca o godz. 13. Towarzyszyć mu będzie debata na temat reklam w przestrzeni publicznej.
Jako materiał do dyskusji posłuży też ankieta, która towarzyszyła głosowaniu. Projektantki pytały w niej m.in. o to czy zwracamy uwagę na wygląd szyldów i co w nich nam przeszkadza.
- Pytaliśmy w niej też, która witryna w Szczecinie się najbardziej podoba i do dyskusji chcemy zaprosić przedsiębiorcę, który za nią odpowiada - zapowiada Kuracińska.
Szyld powstanie w ramach projektu Typiar „Dobre praktyki”, który dostał dofinansowany w wysokości 2 tys. zł z programu MikrogranTY, organizowanego przez Szczeciński Inkubator Kultury i urząd miasta.
Zobacz także: Będzie praca dla 200 osób. Suknie szyte w Stargardzie będą sprzedawane w Paryżu, Mediolanie i Barcelonie
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?