- System jest stabilny. Zaobserwowany problem jest incydentalny i wynika z błędnego zalogowania linii przez motorniczego - wyjaśnia Hanna Pieczyńska, rzecznik ZDiTM. - Linię nr 3 w dniu 29 marca obsługiwały dwa odrębne wagony, które zostały złączone przez przewoźnika. Ponieważ w Centralnym Systemie Zarządzania Komunikacją Miejską wagony są przypisane jako osobne pojazdy, mógł pojawić się problem z równoczesnym zalogowaniem ich na tę samą trasę. Obecnie pracujemy nad tym, żeby zmienić ten stan rzeczy i ułatwić zalogowanie dwóch odrębnych wagonów do obsługi tego samego kursu. Jeżeli pojazd jest poprawnie zalogowany do systemu to czytniki e-biletu działają. Sporadycznie może występować na pojedynczych kasownikach problem z dotykiem lub brakiem linii.
W lutym na podstawie raportów zgłoszeń i napraw systemu stwierdzono 7 awarii dotyczących niesprawności czytników e-biletu.
Zobacz także: SONDA GS24: Czy szczecinianie lubią biegać?
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?