Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Czwartki Social Media: Specjaliści od YouTuba doradzą, jak zrobić karierę w sieci

red.
Mat. prasowe
Jutro kolejna odsłona imprezy pod hasłem "Czwartki Social Media", największego cyklu spotkań w Szczecinie dla pasjonatów nowych mediów i marketingu. Tym razem specjaliści od YouTuba opowiedzą o tym, jak odnieść sukces w sieci.

Podczas 14. Czwartku Social Media w Szczecinie będziemy mogli posłuchać Karoliny Woźniak, która od ponad 5 lat współtworzy portal wSzczecinie.pl oraz coraz popularniejszy wSzczecinie.tv, kolejnym gościem będzie Mateusz Olech, twórca kanału „Matt Olech” oraz Piotr Skowronek , znany w internecie jako „ChocolateMilk”.

– Jestem bardzo zadowolony z tego, że Czwartki są postrzegane jako największa cykliczna impreza dla pasjonatów marketingu i nowoczesnej komunikacji - podkreśla Kacper Skoczylas, pomysłodawca i organizator Czwartkowych Spotkań Social Media w Szczecinie. - Coraz większe zainteresowanie mediów i lokalnych firm pokazuje, że szczecinianie potrzebują inspiracji w postaci takich spotkań. Cieszę się, że mogę im jej dostarczać. W naszym mieście naprawdę się da!

Spotkanie jest darmowe, początek o godzinie 17:30 w Barze Czystym na Deptaku Bogusława.

Program:
17:30 - Kacper Skoczylas – przywitanie gości, idea Czwartków Social Media, rozpoczęcie

17:45 – Karolina Woźniak - "Komunikacja z wykorzystaniem filmu - przyszłość, która już się dzieje"

18:10 – Matt Olech – "Jak zostać YouTuberem? Czyli czego powinieneś nie robić decydując się na nagrywanie filmów"

18:45 - Piotr Skowronek - "Co należy robić aby być popularnym w sieci? Czyli jak manipulować internautami żeby nie byli tego świadomi."

19:15 – rozmowy w kuluarach / networking.

Czwartkowe Spotkanie Social Media jest bezpłatne i wymaga jedynie rejestracji na stronie: http://meeto.co/smszczecin/2015-04-16

Dlaczego tematyka wideo jest tak ważna?

Film staje się coraz popularniejszym formatem wykorzystywanym w komunikacji. Korzystają z niego zarówno duże korporacje, jak i lokalni przedsiębiorcy. Według badań IAB firmy wydały w roku 2014 ponad 195 mln złotych na samą reklamę wideo.

Ostatnim przykładem na rosnącą popularność tego kanału komunikacji jest fakt, że w jednym z najpopularniejszych internetowych talk show wziął udział prezydent Bronisław Komorowski.

Największy wkład w rozwój internetowego wideo niewątpliwe ma YouTube, który nie tylko stał się największą internetową telewizją o ogólnoświatowym zasięgu, ale również dał możliwość zarabiania wielu osobom na świeci.

Podczas czwartkowego spotkania mieszkańcy Szczecina dowiedzą się jak zacząć swoją przygodę z kręceniem filmów oraz jak niskim nakładem pracy zwiększyć oglądalność i lepiej zaangażować widzów w naszą twórczość. Dowiemy się również dlaczego wiele firm decyduje się na wykorzystanie filmów w komunikacji z klientami.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto