Dyrekcja w oficjalnym piśmie przesłanym do naszej redakcji przyznaje, że przypadek opisywany na naszych łamach był błędem ich pracownika.
Zobacz: Zakupy w hipermarkecie: Chcesz kupić więcej? Zapomnij!
- Chcielibyśmy podkreślić, że sklepy wchodzące w skład sieci Carrefour są sklepami detalicznymi. Zależy nam, aby jak największa liczba naszych klientów mogła korzystać z przygotowywanych przez nas ofert i promocji - informuje Maria Cieślikowska, dyrektor ds. PR i komunikacji zewnętrznej Carrefour Polska. - Bywa, że sprzedawane przez nas towary promocyjne objęte są ograniczeniami ilościowymi. Wprowadzanie tego typu ograniczeń wynika z tego, że w przeszłości wielokrotnie zdarzało się, że duża partia towaru była wykupywana przez pojedyncze osoby.
Pozostali klienci nie mieli możliwości zakupienia oferowanego asortymentu. W przypadku wprowadzenia jakichkolwiek ograniczeń informujemy o tym klientów poprzez umieszczanie stosownych informacji przy półkach sklepowych.
W ubiegłym tygodniu opisaliśmy sytuację, która spotkała naszego Czytelnika. Był już przy kasie. Przybiegli nagle ochroniarze i zaczęła się słowna przepychanka.
- Doszło do tego, że chcieli ukarać mandatem kasjerkę, która zamierzała sprzedać towar z mojego wózka. Nie wiem czy mają do tego prawo. Powiedzieli, że mam odłożyć część towaru na półkę, gdyż zezwalają na maksymalny zakup 5 takich samych artykułów, czy 5 kilogramów. Zmuszony byłem odłożyć 10 opakowań ryżu. Pozostałą ilość rozłożyli na dwa paragony, byłem z żoną. Podobnie trzeba było zrobić z olejem i mlekiem - opowiadał pan Marcin
Klient sklepu otrzymał od ochrony kartkę, a na niej napisane: "Szanowni Klienci. Informujemy Państwa, że wszystkie artykuły sprzedajemy maksymalnie po 5 sztuk lub 5 kg na osobę".
- Z naszych ustaleń wynika, że w opisanym przypadku w wyniku błędu pracownika sklepu uniemożliwiono klientowi zakup większej ilości towaru. Mimo że ograniczenia w sprzedaży nie dotyczyły tego asortymentu. W imieniu dyrekcji sklepu pragniemy przeprosić za zaistniałą sytuację oraz zapewnić, że dołożymy wszelkich starań, aby podobne incydenty nie miały miejsca w przyszłości - podsumowuje dyrekcja firmy.
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?