13 sierpnia komisja przetargowa, powołana przez Prezydenta Szczecina, rozstrzygnęła, kto opracuje tzw. strategię marki.
Do ostatniego etapu postępowania zakwalifikowało się pięć podmiotów: Metamorphosis J.A. Sikora, Totem sp. z o.o., Polska Agencja Rozwoju Turystyki S.A.; Frycz i Wicha sp.j., Grupa Eskadra sp. z o.o., Brand Nature Access Sp. z o.o.; Corporate Profiles Consulting Sp. z o.o.
Najatrakcyjniejszą propozycję przygotowała Brand Nature Access Sp. z o.o. Komisja pod uwagę brała cenę, czas wykonania zamówienia oraz oryginalność koncepcji.
W ciągu czterech miesięcy Brand Nature Access dokona analizy obecnego wizerunku Szczecina i opracuje raport otwarcia. Do zadań BNA należy także przeprowadzenie badań wśród mieszkańców i turystów, aby określić, jaki wizerunek powinno mieć nasz miasto. Dzięki temu będzie możliwe opracowanie projektu marki Szczecina.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?