Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Brand opracuje markę miasta

Robert Duchowski
Robert Duchowski
Brand Nature Access wygrał konkurs na opracowanie marki Szczecina. Firma ma 4 miesiące na opracowanie projektu, który poprawi wizerunek miasta.

13 sierpnia komisja przetargowa, powołana przez Prezydenta Szczecina, rozstrzygnęła, kto opracuje tzw. strategię marki.

Do ostatniego etapu postępowania zakwalifikowało się pięć podmiotów: Metamorphosis J.A. Sikora, Totem sp. z o.o., Polska Agencja Rozwoju Turystyki S.A.; Frycz i Wicha sp.j., Grupa Eskadra sp. z o.o., Brand Nature Access Sp. z o.o.; Corporate Profiles Consulting Sp. z o.o.

Najatrakcyjniejszą propozycję przygotowała Brand Nature Access Sp. z o.o. Komisja pod uwagę brała cenę, czas wykonania zamówienia oraz oryginalność koncepcji.

W ciągu czterech miesięcy Brand Nature Access dokona analizy obecnego wizerunku Szczecina i opracuje raport otwarcia. Do zadań BNA należy także przeprowadzenie badań wśród mieszkańców i turystów, aby określić, jaki wizerunek powinno mieć nasz miasto. Dzięki temu będzie możliwe opracowanie projektu marki Szczecina.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto