Zmiana nazwy centrum jest odzwierciedleniem metamorfozy, jaką przechodzi istniejący od blisko 10 lat obiekt – mówi Marta Stach, reprezentująca właściciela centrum. – Molo będzie jednym z najbardziej atrakcyjnych miejsc w Szczecinie pod względem oferty, wygody robienia zakupów i charakteru samego obiektu. Nazwa Molo wpisuje się również w obecny, odnoszący do wody i pływającego ogrodu logotyp Szczecina oraz nawiązuje do naturalnego przywiązania mieszkańców miasta do morza.
Centrum Handlowe Molo będzie miało nowe elewacje, wystrój wnętrza i oświetlenie.
- Zakończyły się już związane z rozbudową prace generujące hałas oraz emitujące pył roboty wyburzeniowe – dodaje Marta Stach.
Oferta Centrum Handlowego Molo zostanie poszerzona i zróżnicowana. Wśród nowych sklepów znajdą się m.in. popularne marki odzieżowe H&M, Cubus, New Yorker, Reserved, Cropp Town i House, jak również np. salon Home&You z akcesoriami i tkaninami do dekoracji wnętrz. Ofertę gastronomiczną wzbogaci m.in. Burger King. W
centrum pozostaną najwięksi z dotychczasowych najemców – Media Markt, Komfort oraz hipermarket spożywczy Carrefour, który zmniejszy swoją powierzchnię o ponad 4 000 m kwadratowych.
Przebudowa pochłonie ponad 16 mln złotych. Dotychczasowa powierzchnia Centrum – ok. 25 500 m kw. zwiększy się do ponad 28 000 m kw.
W centrum handlowym Molo, oprócz wyżej wymienionych lokali, funkcjonować będzie około 60 sklepów i punktów usługowych należących do znanych sieci krajowych i zagranicznych, bądź lokalnych przedsiębiorców. Klienci będą mieli do dyspozycji parking na ponad 850 samochodów.
Moje Miasto Szczecin www.mmszczecin.pl on Facebook
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?