Przez dwa miesiące pracownicy Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego, policjanci z drogówki oraz strażnicy miejscy odwiedzili 23 szczecińskie przedszkola – czytamy w Gazecie Wyborczej. 5- i 6-latkowie uczyli się m.in. trafnie oceniać okoliczności i elementy zagrożenia na drogach, poznawali zasady bezpieczeństwa ruchu, ćwiczyli zapamiętywanie numerów alarmowych. W ramach akcji ponad 1,3 tys. dzieci ze szczecińskich przedszkoli poznało zasady bezpiecznego poruszania się po drodze.
Koncepcja marki Szczecina jest gotowa w 80 procentach – informuje Polskie Radio Szczecin. Firma BNA, która ma stworzyć markę Szczecina, zakończyła już przeprowadzanie ankiet na temat obecnego wizerunku miasta. - Dziś poznamy wyniki tych badań - zapowiada Celina Skrobisz, rzecznik prasowy prezydenta Szczecina. - Badania odbywały się w największych miastach Polski, na przejściach granicznych, w Skandynawii i Niemczech oraz w Szczecinie. Pokazują, co myślą o mieście sami szczecinianie, ale również inni. Wizja szczecińskiej marki ma być znana jeszcze w tym roku. Od przyszłego roku, w oparciu o nią, rozpocznie się promocja Szczecina.
W naszym mieście rusza Akademia 50+. To propozycja dla tych, którzy mimo zaawansowanego wieku chcą się rozwijać, a także dla tych, którzy nie wiedzą, co zrobić z wolnym czasem – czytamy na stronach Dziennika Pomorza Zachodniego. Chętni będą mogli zapisać się na kursy komputerowe oraz językowe, poznają zagadnienia psychologii i zdrowia oraz tajniki rysunku, mody i urody.
Magdalena Ratajczak
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?