Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

5 dni do meczu Lech – Pogoń. Szlagier przy pełnych trybunach?

Robert Duchowski
Robert Duchowski
W Poznaniu dbają o frekwencję i przeszli do ofensywy.
W Poznaniu dbają o frekwencję i przeszli do ofensywy. Andrzej Szkocki
W Poznaniu dbają o frekwencję i przeszli do ofensywy.

Klub przygotował promocję i szlagierowe spotkanie z Portowcami, które zostanie rozegrane w niedzielę, niektórzy kibice obejrzą za symboliczną opłatą.

Marcin Dworzyński
[email protected]

Do spotkania z Lechem Poznań pozostało jeszcze 5 dni. Szczecińscy kibice się mobilizują. Co prawda na Bułgarskiej byliśmy w I lidze, rywalizując z Wartą, ale z Lechem na ich przebudowanym stadionie jeszcze nie graliśmy.

LECH POZNAŃ - POGOŃ SZCZECIN NA ŻYWO TRANSMISJA ONLINE

Po raz ostatni rywalizacja z Kolejorzem na ich obiekcie miała miejsce 18 kwietnia 2007 roku. Meczu mile nie wspominamy, bo Radosław Majdan trzykrotnie musiał
wyciągać piłkę z siatki, za każdym razem strzelał Piotr Reiss.

Pełna mobilizacja także w poznańskim obozie, bo już na początku września zadbano o to, by obiekt Lecha wypełnił się w jak największym stopniu. Początek dla Kolejorza w wydaniu kibicowskim (liczba) był nieudany. Na inauguracyjne spotkanie w którym Lech pokonał Ruch Chorzów 4:0, przybyło jedynie 15638. Piszemy „jedynie”, bo po wybudowaniu nowego obiektu potencjał kibicowski w tym zespole jest o wiele większy.

W kolejnym spotkaniu było już lepiej, bezbramkowy remis z Górnikiem Zabrze obejrzało z trybun 27130 widzów – oba mecze były rozgrywane w wygodnych porach,
sobota i niedziela.

Mecz Lecha z Pogonią, to  dla obu stron piłkarskie święto. Zagorzali kibice obu klubów z pewnością chcą go zobaczyć, dlatego poznańskiemu klubowi z pewnością
marzy się komplet widzów.

W celu realizacji marzenia stworzyli promocję w której spotkanie z Pogonią niektórzy będą mogli obejrzeć za jedyną złotówkę.

– Promocja jest skierowana do kibiców, którzy posiadają karnet i chcą zabrać ze sobą na mecz osobę, która nie ma Karty Kibica – czytamy na stronie klubu. - Pomysł wyszedł od działu marketingu - mówi rzecznik klubu, Joanna Dzios. Chcieliśmy stworzyć wartość dodaną dla posiadaczy karnetów, jak również zachęcić osoby, które jeszcze nie były na meczu do wizyty na stadionie. Posiadacze karnetów, którzy regularnie pojawiają się na meczach, mają możliwość w ten sposób zarazić swoją pasją przyjaciół.

O akcji poznański klub informuje poprzez plakaty zawieszone w środkach komunikacji miejskiej, a także dzięki ekranom LEDowym w centrum miasta i reklamę w prasie.

W Poznaniu, podobnie jak w Gliwicach, szczecińskich kibiców z pewnością nie zabraknie. Taki wyjazd jest dla nich szczególny.

Fot. Andrzej Szkocki

Moje Miasto Szczecin www.mmszczecin.pl on Facebook

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto