Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

14 kwietnia poznamy nową strategię marki Szczecina

Redakcja
Już teraz zapowiadają ją bilbordy „The most visionary city in Europe. Poznaj wizję” (Najbardziej wizjonerskim miastem w Europie). Koszt przygotowania kampanii wyniósł prawie pół miliona złotych.

- W tym roku celem miasta jest rozpoczęcie intensywnych działań, które pozwolą na dynamiczny rozwój Szczecina w bliskiej przyszłości. Miasto chce zacząć od podstaw – zintegrować szczecinian, a także przyciągnąć inwestorów – wyjaśnia Celina Skrobisz,
rzecznik prasowy Prezydenta Miasta.

Prace nad nową strategią marki trwały pół roku. Pracowali nad nią wspólnie mieszkańcy i władze miasta.

- Szczecin zamierza konkurować z innymi miastami w euroregionie i wzorować się na najbardziej kreatywnych miastach Europy – dodaje Celina Skrobisz. - Dlatego o sobie i nowej strategii działania miasto mówi w języku angielskim: the most visionary city in Europe.

Budowanie strategii marki Szczecina kosztowało miasto 480 tys. zł. Projekt objął analizę kondycji marki, badania postrzegania Szczecina przez Polaków i cudzoziemców, opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz wizji Miasta. Zgodnie z nią Szczecin ma się odwrócić w stronę wody, ekologii i łączyć w sobie zalety metropolii i miejsca wygodnego do życia.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto