- W tym roku celem miasta jest rozpoczęcie intensywnych działań, które pozwolą na dynamiczny rozwój Szczecina w bliskiej przyszłości. Miasto chce zacząć od podstaw – zintegrować szczecinian, a także przyciągnąć inwestorów – wyjaśnia Celina Skrobisz,
rzecznik prasowy Prezydenta Miasta.
Prace nad nową strategią marki trwały pół roku. Pracowali nad nią wspólnie mieszkańcy i władze miasta.
- Szczecin zamierza konkurować z innymi miastami w euroregionie i wzorować się na najbardziej kreatywnych miastach Europy – dodaje Celina Skrobisz. - Dlatego o sobie i nowej strategii działania miasto mówi w języku angielskim: the most visionary city in Europe.
Budowanie strategii marki Szczecina kosztowało miasto 480 tys. zł. Projekt objął analizę kondycji marki, badania postrzegania Szczecina przez Polaków i cudzoziemców, opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz wizji Miasta. Zgodnie z nią Szczecin ma się odwrócić w stronę wody, ekologii i łączyć w sobie zalety metropolii i miejsca wygodnego do życia.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?