Urząd Marszałkowski w Szczecinie
W poniedziałek urząd poinformował, że samorząd województwa wraca do pracy zdalnej i trybu rotacyjnego.
"Pracownicy otrzymali możliwość naprzemiennej pracy zdalnej (tydzień na tydzień). Równocześnie w siedzibie Urzędu codziennie jest zapewniona 50% obsada. Obsługa klientów odbywa się bez bezpośredniego kontaktu, a w sprawach szczególnych po wcześniejszym kontakcie telefonicznym" - czytamy w komunikacie samorządu województwa.
- Chcemy utrzymać możliwie najwyższy stopień bezpieczeństwa dlatego w Urzędzie wprowadzamy częściowo pracę zdalną. Apeluję do wszystkich o załatwianie spraw w trybie online. Bądźmy odpowiedzialni, reagujmy na bieżąco na sytuację. Wiele spraw naprawdę możemy zrealizować zdalnie .– przypomina Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego Olgierd Geblewicz. – Jednocześnie zapewniam, że urząd mimo zmienionej organizacji pracy będzie pracował sprawnie, bez ryzyka opóźnienia czy utrudnienia w załatwianiu spraw.
ZOBACZ TEŻ:
Obsługa interesantów w urzędzie marszałkowskim
- W Urzędzie Marszałkowskim obsługa interesantów odbywa się bez możliwości bezpośredniego bieżącego kontaktu z pracownikami.
- W celu ustalenia, czy sprawa bezwzględnie wymaga osobistego stawiennictwa i umówienia wizyty, należy kontaktować się w godz. 7.30–15.30 z pracownikami urzędu za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.
- Natomiast osobiste składanie korespondencji jest możliwe w kancelarii ogólnej urzędu marszałkowskiego na Zamku Książąt Pomorskich, wejście I.
- Wnioski i podania można wrzucać do specjalnie przygotowanej urny, która znajduje się przy wejściu do Kancelarii Ogólnej (bez możliwości potwierdzenia złożenia korespondencji).
- Jednocześnie zachęcamy do składania korespondencji za pośrednictwem platformy EPUAP lub do kontaktu drogą elektroniczną - informuje Urząd Marszałkowski.
Urząd Miasta Szczecin
Działą kalendarz wizyt, który umożliwi mieszkańcom rezerwację konkretnego terminu na załatwienie sprawy. Usługa będzie dostępna przez Internet i telefon.
Do gmachu Urzędu Miasta mogą wejść wyłącznie osoby, które wcześniej zarezerwowały termin przez Internet lub telefon.
- Interesanci są wpuszczani do środka 10 minut przed wizytą.
- Po pobraniu biletu z automatu mieszkańcy oczekują w holu na wejście do sali obsługi interesantów lub innych pokojów: nr 36 (działalność gospodarcza) i nr 27 (odbiór dowodu osobistego).
- Poczekalnia dla interesantów Urzędu Stanu Cywilnego będzie mieścić się na II piętrze, przed pokojami: 211, 211A, 213, 215, 216, 217, 218, 218A, 220 (Urząd Stanu Cywilnego).
- Wejście do ww. sal będzie możliwe dopiero po wywołaniu biletu na monitorze. Analogiczne zasady będą obowiązywać w Filii UM.
Szczegóły: szczecin.eu
Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Szczecinie informuje, że od poniedziałku 5 października do odwołania wszystkie sprawy związane z obsługą klienta są załatwiane wyłącznie drogą zdalną.
„Pracownicy Biura Obsługi Klienta pozostają do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 7.00–15.00 telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty mailowej. Przypominamy, że większość spraw związanych z obsługą umowy można również załatwić przy pomocy Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. W przypadku awarii lub problemów z dostawą wody prosimy o kontakt pod całodobowy numer Pogotowia Wodno-Kanalizacyjnego” – pisze w komunikacie rzecznik spółki Piotr Landowski.
ZOBACZ TEŻ:
NiOL w Szczecinie - reklamacje tylko pisemnie
Spółka NiOL informuje, że reklamacje w sprawach dotyczących opłat za postój w Strefie Płatnego Parkowania od 6 października przyjmowane będą wyłącznie w formie pisemnej.
Reklamacje można składać na stronie spp.szczecin.pl. W zakładce „Reklamacje” znajduje się formularz, który umożliwia złożenie reklamacji wraz z ewentualnymi załącznikami.
- Taki sam tryb reklamacji został wprowadzony w stosunku do opłat za postój na płatnym parkingu niestrzeżonym i parkingach dla mieszkańców zlokalizowanych na i przy Placu Orła Białego - mówi Wojciech Jachim, rzecznik NiOL. - Odpowiedni formularz reklamacyjny jest na stronie ppn.szczecin.pl.
Reklamacje można ponadto składać w biurze SPP przy al. Wojska Polskiego 105, gdzie zostały przygotowane specjalne formularze oraz urna do ich przyjmowania.
Dotychczas reklamacje były przyjmowane pisemnie, ale także przez pracowników NiOL w biurze SPP. Zmiana trybu reklamacji jest spowodowana wzrostem zagrożenia epidemicznego w Szczecinie.
Bądź na bieżąco i obserwuj:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?