PRowcy z Pomorza Zachodniego spotkają i wymienią się doświadczeniami na konferencji „Komunikacja – Public Relations dla Pomorza Zachodniego”. Przez trzy dni, w terminie od 8 do 10 kwietnia, poznawać będą dokonania minionego roku.
Spotkanie ma charakter roboczy. Jest ono adresowane do osób odpowiadających za public relations, komunikację marketingową, wizerunek, promocję, branding w jednostkach samorządu terytorialnego, firmach, organizacjach pozarządowych, uczelniach oraz instytucjach kulturalnych działających na terenie Województwa Zachodniopomorskiego.
Pierwszy dzień konferencji otworzy panel „PR samorządu terytorialnego”. Znajdą się w nim głównie studia przypadków (case studies). Będą nimi m.in. „Finał The Tall Ship’s Races”, „Klucz do sukcesu – Centrum Słowian i Wikingów w Wolinie” oraz „Samorząd – PR w sytuacjach kryzysowych”. Oprócz tego Rafał Wardziński zaprezentuje aspekty promocji regionu za granicą w temacie „Biuro Regionalne Województwa Zachodniopomorskiego w Brukseli”.
Po bloku „PR samorządu terytorialnego” nastąpi „PR w kulturze”. Debatę z udziałem publiczności poprowadzi Anna Suchocka z Operahaus – głównego organizatora konferencji. Wśród zaproszonych gości znajdą się: Sylwester Ostrowski (Międzynarodowy Festiwal „Zmagania Jazzowe”), Darek Startek (organizator wielu koncertów w regionie), Dariusz Mikuła (Międzynarodowy Festiwal Artystów Ulicy) oraz P. Lewandowski (Ińskie Lato Filmowe).
Drugi dzień konferencji będzie stał pod znakiem internetu, polityki, gospodarki oraz edukacji. Od środowego poranka relacje sieć – PR będą poruszane w kontekście roli i znaczenia czytników RSS, aplikacji web 3.0 oraz monitoringu mediów.
W tej części redaktor naczelny „Moje Miasto Szczecin” Maciej Gładysiewicz podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem o formacie web 2.0 oraz znaczeniu dziennikarstwa obywatelskiego.
W bloku „PR w polityce” dr Jerzy Wojciechowski opowie o roli komunikacji w wystąpieniu „Komunikacja interpersonalna a osobowość”, a kulisy marketingu politycznego wyjaśnią Sylwia Majewska („Kreowanie wizerunku jako narzędzie wywierania wpływu społecznego”) oraz Małgorzata Furga i Anna Kolmer („Kreacja wizerunku polityka, czyli nadchodzą wybory”).
Panel zakończy wystąpienie prof. Jana Miodka, w którym poruszy on ewolucję języka polskiego w kontekście digitalizacji rzeczywistości.
Blok „PR w gospodarce” będzie przeznaczony na przedstawienie swoich dotychczasowych doświadczeń z perspektywy biznesmenów, samorządowców i urzędników. W tej debacie z udziałem publiczności wezmą udział reprezentanci podmiotów ze Szczecina, Świnoujścia, Stargardu Szczecińskiego, Koszalina, Polic oraz Goleniowa.
Ostatnim panelem drugiego dnia konferencji będzie „PR edukacji i nauki”. A w nim Elżbiera Kubeta opowie o roli komunikacji w procesie restrukturyzacji szczecińskiej oświaty, Ewa Źmuda-Trzebiatowska z Wolina – o public relations szkoły ponadgimnazjalnej, a dr Grażyna Maniak – o projekcie „Go4Business”.
Trzeci dzień wydarzenia „Komunikacja – Public Relations dla Pomorza Zachodniego” zostanie głównie przeznaczony na warsztaty z zakresu relacji z mediami, języka wypowiedzi oraz psychologii wystroju wnętrz.
Konferencja odbędzie się (wyłączając część „PR w kulturze”) w sali Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego.
Patronat honorowy nad konferencją objęli: dr Michał Łuczak (przewodniczący Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego) oraz Sebastian Łuczak (przewodniczący Polskiego Stowarzyszenia Public Relations).
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?