MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Szczecin w Eurosporcie. Rusza kampania miasta za 45 tysięcy euro

Redakcja MM
Redakcja MM
Zasięg – cała Europa, 59 państw. Spot będzie prezentowany w ...
Zasięg – cała Europa, 59 państw. Spot będzie prezentowany w ... Kadr z filmu
Zasięg – cała Europa, 59 państw. Spot będzie prezentowany w trzech wersjach językowych: angielskiej, niemieckiej i rosyjskiej.

Spoty promujące miasto w kontekście Mistrzostw Europy będzie można zobaczyć na antenie jednej z największych stacji sportowych - w Eurosporcie - od jutra (8 grudnia) aż do ostatniego dnia trwania zawodów (11 grudnia).

30-sekundowy film przygotowany w ramach kampanii związanej z Mistrzostwami to adaptacja spotu wizerunkowego Szczecina.

Poza kampanią spotową, realizacje z imprezy na antenie Eurosportu opatrywane będą 6-sekundowym bilbordem wizerunkowym.

- Kampania kosztowała 45 tys. euro - informuje Weronika Homis z UM Szczecin. -  Spot wyprodukował Black Solid Pictures ze Szczecina, a koncepcję i scenariusz przygotowała warszawska agencja Adwertajzing. Budżet produkcji 62 tys. zł brutto.



Moje Miasto Szczecin www.mmszczecin.pl on Facebook

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto