Spoty promujące miasto w kontekście Mistrzostw Europy będzie można zobaczyć na antenie jednej z największych stacji sportowych - w Eurosporcie - od jutra (8 grudnia) aż do ostatniego dnia trwania zawodów (11 grudnia).
30-sekundowy film przygotowany w ramach kampanii związanej z Mistrzostwami to adaptacja spotu wizerunkowego Szczecina.
Poza kampanią spotową, realizacje z imprezy na antenie Eurosportu opatrywane będą 6-sekundowym bilbordem wizerunkowym.
- Kampania kosztowała 45 tys. euro - informuje Weronika Homis z UM Szczecin. - Spot wyprodukował Black Solid Pictures ze Szczecina, a koncepcję i scenariusz przygotowała warszawska agencja Adwertajzing. Budżet produkcji 62 tys. zł brutto.
Moje Miasto Szczecin www.mmszczecin.pl on Facebook
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?