Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zmiany, zmiany, zmiany... BOI w ZDiTM po remoncie

RED
Zakończył się remont Biura Obsługi Interesantów w szczecińskim Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego, po którym do dyspozycji mieszkańców będą dwa stanowiska bezpośredniej obsługi i obszerny hol z miejscem do wypełnienia wniosku.

Do tej pory w BOI do dyspozycji mieszkańców Szczecina było jedno okienko i mały stolik w niewielkim holu. Jak informuje ZDiTM, po zmianach bardziej komfortowo będzie można załatwić wszelkie formalności i uzupełnić ewentualne dokumenty.

ZOBACZ TEŻ: Potwór na kołach, może wyciągnąć nawet czołgi, ale pomoże autobusom

Nowe stanowiska są zarówno dla osób obsługiwanych bezpośrednio, jak i oczekujących na swoją kolej. Nowością jest również miejsce dla osób niepełnosprawnych, które do tej pory mogły mieć problem z dostępem do okienka - informuje ZDiTM.

- Panie w Biurze Obsługi Interesantów obierają każdego dnia setki telefonów i przyjmują około 120 pism - mówi Hanna Pieczyńska, rzecznik prasowy ZDiTM. - Do tego dochodzi także pomoc bezpośrednia osobom, które przychodzą osobiście w ZDiTM. Przyjęcie wniosku, pomoc w jego wypełnieniu, udzielenie informacji - to tylko część obowiązków BOI. Po zmianach wzrośnie komfort i wydajność pracowników działu obsługi interesantów, ale przede wszystkim petenci będą mogli szybciej i wygodniej załatwić swoją sprawę, ponieważ do obsługi bezpośredniej oddelegowane zostaną dwie, a nie jedna jak do tej pory, osoba.

Biuro Obsługi Interesantów jest czynne w dni robocze w godzinach od 7:30 - 15:30.

ZOBACZ TAKŻE:

CZYTAJ RÓWNIEŻ:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto