Oferta zawiera szeroki wachlarz propozycji dla klientów. Pehamot posiada pełną ofertę sprzedażową marki Skoda, usługi diagnostyczne i serwisowe, wynajem samochodów, naprawy blacharsko-lakiernicze, sklep z częściami, a nawet doradztwo finansowe.
- Obecnie nasz salon rozwija się w kierunku powiększania bazy serwisowej. Rozwijamy usługi serwisowania, warsztat oraz serwis blacharsko-lakierniczy – mówi Stanisław Kapral, prezes firmy w Szczecinie.
Prezes zaznacza, że obecnie salon nie może być tylko miejscem sprzedaży samochodów, ale musi być także świetnie rozwinięty pod względem serwisowania. – Wbrew obiegowej opinii w autoryzowanych serwisach nie jest tak strasznie drogo jak się o tym mówi. A zawsze jest dobrze i uczciwie – mówi prezes Kapral.
Oprócz rozbudowanej struktury usług oraz rzetelnej pracy w serwisie kolejnym atutem jest wykwalifikowana kadra. Pracownicy firmy Pehamot są poddawani serii testów zanim zaczną dbać o auta klientów.
Obecnie w firmie pracuje najlepszy mechanik Skody w Polsce oraz najlepszy technik serwisowy Skody w Polsce. Cieszy to samego prezesa. – To świetnie wykwalifikowana kadra, która dba o dobre imię firmy i naszych klientów – mówi.
Prezes Stanisław Kapral zaprasza nie tylko osoby chcące kupić nowych samochód, ale także takie, które chcą zadbać o swój środek transportu. – Mamy specjalne upusty na samochody 4-letnie i starsze. Warto z tego skorzystać, bo tak jak już mówiłem, nie jest tak drogo, a na pewno dobrze – mówi.
W najbliższych latach firma w dalszym ciągu ma zamiar rozwijać usługę serwisowania. Prezes firmy nie wyklucza jednak powiększenia oferty i wprowadzenia nowej marki.
– Nasza firma rozwija się dynamicznie, ale na tę chwilę trudno określić kiedy będziemy mogli wprowadzić nową markę. Póki co Skoda to dobry wybór dla naszych klientów, ta marka cieszy się dużym uznaniem – mówi.
Pehamot to firma, która dba przede wszystkim o dobro klienta. Nawet w pozornie mało znaczących aspektach. W salonie do dyspozycji klientów jest kącik internetowy, a dla najmłodszych wesoły kącik zabaw.
- Obecnie nasz salon rozwija się w kierunku powiększania bazy serwisowej. Rozwijamy usługi serwisowania, warsztat oraz serwis blacharsko-lakierniczy – mówi Stanisław Kapral, prezes firmy w Szczecinie.
Plebiscyt MM na "Najlepszy Sklep i Usługę Lata 2012". Zapraszamy do głosowania
Prowadzisz sklep, restaurację, pub? Jesteś fryzjerem, kosmetyczką, a może szewcem? Jesteś ciekaw, jak wysoko twoją firmę oceniają klienci? Ten plebiscyt jest właśnie dla ciebie!
Do udziału w naszym plebiscycie, który cieszy się dużym zainteresowaniem nie tylko instytucji handlowych, ale przede wszystkim Czytelników, zapraszamy nie tylko sklepy, ale również wszelkich usługodawców.
Plebiscyt trwa od lipca do września 2012 r. W tym czasie na łamach tygodnika MM Moje Miasto publikowane będą prezentacje firm biorących udział w plebiscycie oraz numery sms, pod którymi Czytelnicy będą głosować na swoich ulubieńców. Wszystkie prezentacje będą już wkrótce dostępne także na portalu www.mmszczecin.pl.
Nagrodą główną, zarówno dla najlepszego sklepu, jak i najlepszej usługi, jest kampania reklamowa na łamach MM Moje Miasto.
Laureaci otrzymają kampanię**reklamową**o wartości ponad 20 tysięcy złotych netto!
Zgłoś się do naszego plebiscytuJeśli jesteś zainteresowany wzięciem udziału w plebiscycie na najlepszy sklep i usługę lata 2012, wszelkie informacje uzyskasz pod numerem telefonu 510 026 530. |
Moje Miasto Szczecin www.mmszczecin.pl on Facebook
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?