Agencja Pocztowa została uruchomiona na początku lutego 2012 roku. Choć funkcjonuje dopiero od kilku miesięcy już ma stałych klientów.
- Ludzie do nas przychodzą, bo nie muszą stać godzinami w długich kolejkach, a obsługa jest zawsze miła, sprawna i chętna do pomocy – mówi Anna Taudul, właścicielka. – Jesteśmy niewielkim punktem świadczącym usługi pocztowe, ale świetnie sobie radzimy. Dla nas klient jest najważniejszy. Przychodzą do nas nawet osoby, które są przypisane do innej placówki. Mówią, że u nas jest najlepiej, najmilej i najszybciej. Paczki, które są od nas wysyłane zwykle są dostarczane do odbiorcy już następnego dnia.
W Agencji Pocztowej nie tylko możemy wysłać list czy nadać paczkę. Tu bez problemu zapłacimy też wszystkie rachunki. Do dyspozycji klientów jest też biuro ubezpieczeń, które oferuje m.in. ubezpieczenia komunikacyjne, na życie czy mienia. Tu nadamy też przesyłkę za pomocą przesyłek kurierskich EMS i Pocztex – dotyczy to zarówno przesyłek w kraju jak i za granicą. Na miejscu kupimy też kartki pocztowe, koperty, znaczki czy długopisy. Wkrótce asortyment poszerzy się o artykuły biurowe.
- Planujemy także uruchomienie drugiego stanowiska pocztowego – mówi pani Anna.
– Chcemy, żeby klienci byli zadowoleni. Staramy się dostosować do ich potrzeb. Z myślą o nich uruchomimy niedługo naszą stronę internetową. Będą mogli na niej znaleźć wszystkie potrzebne informacje.
Choć Agencja Pocztowa funkcjonuje dużo sprawniej niż niejeden urząd pocztowy, nie trzeba się z tego powodu obawiać o ceny. Są takie same jak w tradycyjnym urzędzie pocztowym.
(ta)
Agencja Pocztowa ul. Kopernika 3-5 (w Pasażu Handlowym A-Z) Tel. 91 812 13 40 Godziny otwarcia: Od poniedziałku do piątku: 11.00 – 18.00 Przerwa techniczna: 16:00 – 16:30 |
Do udziału w naszym plebiscycie, który cieszy się dużym zainteresowaniem nie tylko instytucji handlowych, ale przede wszystkim Czytelników, zapraszamy nie tylko sklepy, ale również wszelkich usługodawców.
Plebiscyt trwa od lipca do września 2012 r. W tym czasie na łamach tygodnika MM Moje Miasto publikowane będą prezentacje firm biorących udział w plebiscycie oraz numery sms, pod którymi Czytelnicy będą głosować na swoich ulubieńców. Wszystkie prezentacje będą już wkrótce dostępne także na portalu www.mmszczecin.pl.
Nagrodą główną, zarówno dla najlepszego sklepu, jak i najlepszej usługi, jest kampania reklamowa na łamach MM Moje Miasto.
Laureaci otrzymają kampanię**reklamową**o wartości ponad 20 tysięcy złotych netto!
Zgłoś się do naszego plebiscytuJeśli jesteś zainteresowany wzięciem udziału w plebiscycie na najlepszy sklep i usługę lata 2012, wszelkie informacje uzyskasz pod numerem telefonu 510 026 530. |
Moje Miasto Szczecin www.mmszczecin.pl on Facebook
Jak przygotować się do rozmowy o pracę?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?