Tytułowe „Zapierający dech. Pomiędzy codziennością i snem” skupia się na wizerunku Szczecina jako miejsca stymulującego do kreatywnego myślenia, innowacyjnych działań oraz rozwoju nowych technologii.
Proces rebrandingu miasta opiera się na poetyckiej i tajemniczej wizji Dryfującego Ogrodu (ang. Floating Garden).
Oparty na sugestywnej wizji dryfującego ogrodu wizerunek Szczecina przyciągającego innowacyjnych twórców, w połączeniu z portowym charakterem miasta, bezpośrednią bliskością dawnej Europy Zachodniej, coraz większego zróżnicowania kulturowego oraz poczucia nieograniczonych możliwości wywołanego obecnością licznych niezagospodarowanych przestrzeni.
Co, gdzie, za ile
inSPIRACJE, 30 czerwca - 1 lipca, Trafostacja Sztuki.
Zobacz również: 12. Europejska Noc Muzeów w Szczecinie
Filip Chajzer o MBTM
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?