Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

20 lat rzecznika konsumentów w Szczecinie. Longina Kaczmarek wyróżniona [WIDEO]

Marek Rudnicki
Już 20 lat funkcjonuje w Szczecinie Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Jego działanie jest niedoścignionym wzorem dla innych biur w Polsce, a prowadzone sprawy - kanonem postępowania w walce o konsumentów.

Od 20 też lat szefową biura jest Longina Kaczmarek. Dwa dni temu prezes UOKiK wręczył jej w Warszawie prestiżowe wyróżnienie za zasługi na rzecz ochrony konsumentów, niespotykane zaangażowanie i skuteczność.

- Największą dla mnie satysfakcją jest, gdy można skutecznie pomóc człowiekowi - mówi Longina Kaczmarek i dodaje, że największa liczba osób, które potrzebują pomocy, to te w podeszłym wieku, na których żerują nieuczciwi przedsiębiorcy: - Niestety z roku na rok z usług biura korzysta coraz więcej osób, ofiar coraz silniejszego oddziaływania reklam, internetu i bezwzględnych naciągaczy.

Biuro skutecznie walczy nawet z największymi firmami, co do których nawet prawnicy mówią, że nikt z nimi nie wygra. Szczeciński rzecznik wygrywa.

Przykładem założenie 33 spraw (już 24 wygrane) firmie Polski Prąd i Gaz, która w sposób nieuczciwy namawiała ludzi do zmiany dostawcy. I tak konstruowała umowy, że nie można ich było zerwać (kara 1000 zł). A skutek - ceny gazu i prądu zamiast być niższe, to rosły.

Walczy o szczecinian, ofiary takich afer, jak np.: Amber Gold, GetBack, Eco Vital, Centrum Medyczne Świętego Jakuba.

ZOBACZ TEŻ:

od 12 lat
Wideo

Protest w obronie Parku Śląskiego i drzew w Chorzowie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto