Oddział PKO Banku Polskiego na osiedlu Książąt Pomorskich w nowym wydaniu

Materiał informacyjny PKO Banku Polskiego
Oddział 12 PKO Banku Polskiego w Szczecinie działa w dzielnicy Niebuszewo już od 2000 roku. Od kwietnia klienci banku mogą korzystać z nowej, cyfrowej przestrzeni, odpowiadającej na ich zmieniające się potrzeby i pasującej do nowoczesnego osiedla Książąt Pomorskich.

- Oczekiwania i potrzeby klientów wyznaczają kierunek, w jakim bank podąża w swoich działaniach. Zarówno jeśli chodzi o ofertę, jak i kanały, z jakich klienci chcą korzystać. Z jednej strony wprowadzamy nowe produkty i usługi oraz wciąż rozwijamy aplikację mobilną, serwis transakcyjny, a z drugiej modernizujemy nasze oddziały lub przenosimy je do wygodniejszych lokalizacji. Klienci chętnie korzystają ze zdalnych form kontaktu z bankiem, jednak oddział cały czas pozostaje ważnym miejscem obsługi. Przykładem takiej zmodernizowanej placówki jest Oddział 12 PKO Banku Polskiego w Szczecinie. Klienci mogą teraz korzystać z nowoczesnej przestrzeni, trzech stanowisk doradczych, pokoi spotkań oraz samoobsługowego stanowiska – mówi Tomasz Cemel, dyrektor szczecińskiego regionu bankowości detalicznej w PKO Banku Polskim.

Wnętrze oddziału zostało całkowicie przearanżowane. Główną ścianę zdobi fototapeta z lokalnym akcentem, przedstawiająca Park Kasprowicza. W placówce wydzielono 3 stanowiska doradcze oraz dwa kameralne pokoje spotkań, z których mogą korzystać klienci wymagający większej dyskrecji w trakcie obsługi.

Ważnym punktem szczecińskiego oddziału jest stanowisko internetowe, przy którym klient samodzielnie wykona proste czynności, jak zlecenie przelewu, sprawdzenie historii rachunku itp. Stanowisko zostało ustawione specjalnie dla osób, które nie potrzebują osobistego kontaktu z doradcą lub chcą nauczyć się, jak korzystać z serwisu transakcyjnego iPKO. Jeżeli jakaś czynności stanowi problem, doradcy w oddziale wytłumaczą i pokażą, jak korzystać z urządzenia.

- Po modernizacji najbardziej doceniamy ulepszenia w technologii, takie jak stanowisko samoobsługowe oraz tablety na stanowiskach doradców, co mocno ograniczy produkcję papieru i pozwali nam na bardziej efektywną pracę. Dzięki nowej organizacji przestrzeni, zarówno doradcy, jak i nasi klienci zyskali dużo większy komfort podczas spotkań. Jest to szczególnie istotne dla naszej codziennej pracy, ponieważ umożliwia nam lepsze wykorzystanie czasu oraz sprawniejsze przeprowadzenie transakcji. Te ulepszenia wspierają naszą misję dostarczania kompleksowych usług finansowych, jednocześnie wpisując się w dążenie do bardziej zrównoważonego środowiska poprzez ograniczenie zużycia papieru – podkreśla Anna Kuczyńska, dyrektor Oddziału 12 PKO Banku Polskiego w Szczecinie.

Klienci do swojej dyspozycji mają 6 osobowy zespół. Oprócz podstawowych produktów jak konto czy pożyczka gotówkowa, doradcy podzielą się swoją wiedzą dotyczącą m.in. ubezpieczeń komunikacyjnych. Ważnym elementem ich pracy jest również edukacja klientów w zakresie korzystania ze zdalnych kanałów dostępu do banku (np. aplikacja mobilna banku) czy przestrzeganie przed zagrożeniami z obszaru cyberbezpieczeństwa.

Obecnie wiele spraw bankowych możemy załatwić sami, bez wizyty w oddziale. Tych procesów, którymi można się zająć w sposób cyfrowy przybywa systematycznie, a banki cały czas pracują nad rozszerzeniem tych możliwości. W PKO Banku Polskim to proste, bezpieczne i wygodne, a jednocześnie pozwala oszczędzić czas i pieniądze. Np. wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniu należącym do banku (bankomat czy wpłatomat) klient PKO Banku Polskiego nie zapłaci prowizji. Sieć urządzeń należących do nas to prawie 3 tys. bankomatów i ponad 1,3 tys. urządzeń z funkcją wpłaty. Właściciele PKO Konta dla Młodych mają darmowe konto, bezpłatne są również wypłaty i wpłaty gotówki ze wszystkich bankomatów PKO w kraju i wypłaty we wszystkich bankomatach na całym świecie. Karta płatnicza, BLIK, płatność zbliżeniowa telefonem, Apple Pay, Google Pay, a na zegarkach Garmin Pay i SwatchPay! - to tylko część możliwości, dzięki którym w wygodny i szybki sposób zapłacimy za zakupy stacjonarne lub internetowe, a środki od razu trafiają na konto odbiorcy. Klienci banku mogą korzystać z systematycznie wzbogacanych usług bankowości elektronicznej oferowanych pod marką iPKO (bankowość elektroniczna to m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd czy mieszkanie bez konieczności wizyty w placówce), jak również z aplikacji mobilnej, którą można zainstalować w telefonie i korzystać z szerokiego wachlarza funkcji bankowych i płatniczych 24 godziny na dobę w dowolnym miejscu. Za pomocą IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę. Klienci mogą również skorzystać z usługi wideodoradcy, gdzie podczas rozmowy on-line można złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie. Każdy kto chce porozmawiać on-line z doradcą banku na temat oferty dla klientów indywidualnych może to zrobić bez wychodzenia z domu, siedząc wygodnie ze smartfonem w dłoni lub przed komputerem.

Kilka pytań do Anny Kuczyńskiej, dyrektor Oddziału 12 PKO Banku Polskiego w Szczecinie:

  1. Jaki rodzaj klientów dominuje na Państwa rynku? Czego oczekują ci klienci?
    Na naszym rynku dominuje głównie segment klientów indywidualnych; poszukujących różnorodnych produktów i usług finansowych, które spełnią ich osobiste potrzeby i cele. Klienci bardzo często oczekują od nas kompleksowej obsługi, szybkiego i łatwego dostępu do swoich środków oraz wsparcia w podejmowaniu kluczowych decyzji finansowych. Współczesny klient oczekuje również coraz większej personalizacji i elastyczności w oferowanych rozwiązaniach, dlatego w oddziale staramy się sprostać tym wymaganiom.
  2. Jaki obszar Waszego działania chcielibyście jako oddział rozwinąć w najbliższy czasie?
    Najbardziej doceniają nas klienci z segmentu bankowości osobistej i tutaj będziemy robić wszystko, aby ten wysoki poziom obsługi utrzymać. Pracujemy również nad tym, aby rozwinąć segment klienta młodego poprzez edukację i przybliżenie im świata finansów. Chcemy być dla nich nie tylko instytucją finansową, ale także partnerem, który wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji finansowych na różnych etapach życia. Mamy ambicje, aby w oddziale rozwinąć jeszcze mocniej obszar ubezpieczeń, oferując naszym klientom rozwiązania ubezpieczeniowe, które zapewnią im spokój i bezpieczeństwo finansowe na przyszłość. Obecnie nasi klienci mogą skorzystać z ubezpieczeń: komunikacyjnych, nieruchomości, czy chociażby ubezpieczeń życia i zdrowia. Chcemy być oddziałem, który wszechstronnie zaopiekuje się klientem.
  3. Jakie są największe sukcesy Państwa oddziału? Z czego jako dyrektor jest Pani dumna?
    Największym sukcesem oddziału jest niewątpliwie wysoka jakość obsługi oraz umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientem. Jestem wyjątkowo dumna z zaangażowania mojego zespołu w dostarczanie kompleksowych rozwiązań finansowych, które przynoszą korzyści naszym klientom, wspierając ich w osiąganiu założonych celów. Nasz oddział wyróżnia się także nowoczesnym podejściem do obsługi klienta, dzięki wprowadzeniu rozwiązań technologicznych, które podnoszą komfort naszych klientów oraz efektywność naszej pracy. To wszystko sprawia, że jako zespół możemy patrzeć na nasze osiągnięcia z dumą i motywacją do dalszego doskonalenia naszych usług.
  4. Czy angażujecie się w życie społeczne okolic, np. charytatywnie?
    Tak, jako oddział banku aktywnie angażujemy się w życie społeczne naszej okolicy. Przykładamy dużą wagę do działań charytatywnych i społecznych inicjatyw. Wspieramy różnego rodzaju akcje charytatywne, takie jak mikołajki dla dzieci z rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji finansowej, czy dostarczanie urządzeń LifeVac do żłobków, aby zwiększyć bezpieczeństwo najmłodszych. Naszym celem jest nie tylko dostarczanie usług finansowych, ale także budowanie trwałych relacji z lokalnymi społecznościami i wspieranie ich rozwoju.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Oddział PKO Banku Polskiego na osiedlu Książąt Pomorskich w nowym wydaniu - Głos Szczeciński

Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto